Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 stycznia 2007, 08:02

Produkcja gry Fallout 3 ruszyła pełną parą

W najnowszym numerze czasopisma Official Xbox Magazine, oprócz wieści o kolejnym dodatku do The Elder Scrolls IV: Oblivion, znajdują się również informacje o innej grze produkowanej przez firmę Bethesda Softworks – Fallout 3. Wiadomości są co prawda skąpe, ale dają pewien pogląd na kwestię premiery programu, która raczej szybko nie nastąpi.

W najnowszym numerze czasopisma Official Xbox Magazine, oprócz wieści o kolejnym dodatku do The Elder Scrolls IV: Oblivion, znajdują się również informacje o innej grze produkowanej przez firmę Bethesda SoftworksFallout 3. Wiadomości są co prawda skąpe, ale dają pewien pogląd na kwestię premiery programu, która raczej szybko nie nastąpi.

Produkcja gry Fallout 3 ruszyła pełną parą - ilustracja #1

Redaktorzy dowiedzieli się, że prace nad grą ruszyły pełną parą dopiero pod koniec 2006 roku, co nie wróży rychłej premierze. Program będzie napędzany za pomocą zmodyfikowanego silnika Gamebryo, użytego m.in. w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Trudno po tym jednoznacznie stwierdzić na jaką perspektywę zdecyduje się firma Bethesda Softworks, ale niekoniecznie musi to być FPP lub TPP – pamiętajmy, że z tego samego engine’u korzystały takie tytuły jak Sid Meier’s Pirates! i Sid Meier’s Civilization IV. Z relacji redaktorów Official Xbox Magazine wynika, że gra zaoferuje dużą swobodę w podejmowaniu działań.

Na czele projektu stanął Todd Howard, który był producentem wykonawczym podczas prac nad trzecią i czwartą odsłoną cyklu The Elder Scrolls. Więcej informacji na temat nowego Fallouta ma pojawić się w kolejnym numerze magazynu – biorąc pod uwagę to, że opublikuje je czasopismo poświęcone konsoli Microsoftu, można zakładać, że Fallout 3 zostanie przygotowany także z myślą o Xboksie 360.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej