Rozdział 6 - Ruiny | Opis przejścia Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Rozdział 6 - Ruiny
Rozdział rozpoczniesz od całkiem miłego spotkania z zombie. Wyposaż się w rurę i zacznij rozbijać głowy nadchodzących wrogów. Zombie w pewnym momencie zaczną na ciebie szarżować dlatego najlepszym sposobem jest szybkie eliminowanie ich.
Przejdź małym korytarzem widocznym na ekranie, a na końcu drogi odsuń kładkę blokującą dalszą drogę. W karczmie podejdź do skrzyni zabierz złożoną wcześniej broń. Jak tylko odzyskasz panowanie nad postacią zabij szarżującego zombiaka i przejdź do góry.
Teraz kiedy już odzyskałeś broń, walka z zombie nie będą sprawiać trudności. Najlepszą i zarazem najszybszą drogą pozbycia się zombiaków jest jeden celny strzał w głowę. Zanim udasz się po schodach na górę, zabierz mapę wiszącą na ścianie.
Przebijaj się przez kolejne fale zombiaków stosując wcześniej opisaną taktykę. Jak tylko wyjdziesz z płonącego budynku staniesz przed długim korytarzem, na którego końcu będzie zamknięta brama.
Uzbrój się teraz w granat i podejdź do zamkniętej bramy. Wyskoczy z niej kilkunastu szarżujących w tym samym czasie zombiaków dlatego rzuć granat pod ich nogi i odsuń się na bezpieczną odległość. Resztki ocalałych zabij metodą konwencjonalną poprzez strzelanie im między oczy.
Kolejne korytarze będą wypełnione po raz kolejny zombiakami. Przebijaj się przez nie, a dotrzesz do łodzi. Zanim jednak na nią wejdziesz, skorzystaj z mapy leżącej na beczce. Po odkryciu łodzi znajdziesz także jedyny w tej lokacji list zostawiony przez Anette.
Zabij szarżującego zombiaka i weź broń, którą upuścił. Odblokujesz tym samym nowe uzbrojenie, obrzyn. W miejscu, w którym się znajdujesz znajdziesz także trochę amunicji do niej. Nie jest to jednak godna polecenia broń z racji małego magazynku. Lepszym pomysłem jest używanie standardowego karabinu i celowanie w głowę.
Przejdź wnęką, którą wszedł zombiak, a dotrzesz do miejsca pokazanego na obrazku. Widać stąd także drogę ucieczki czyli otwartą bramę naprzeciw twojego bohatera. Przebijaj się przez wrogów i wskocz do wody by przepłynąć przez bramę.
Po wejściu na górę za pomocą rurek, popatrz w dół, a obok ciebie leżeć będzie mapa lokacji. Staniesz przed wyborem drogi jednak jedyne czym się różnicą to kwestią wizualną. W obu przypadkach napotkasz na duży opór ze strony wrogów. Bezpiecznym miejscem na ich ostrzeliwanie jest filar zaraz na początku. Jako pierwszego wroga wyeliminuj ciężkiego żołnierza z racji tego, że w trakcie walki będzie szarżował na twoją pozycję a przy krótkich dystansach robi się bardzo niebezpieczny.
Po poradzeniu sobie z wrogami przejdź na klatkę schodową i wejdź na najwyższe piętro. Na końcu wejdź do pokoju Anette i pomóż jej z zombiakami.
Jak tylko pomożesz Anette, popatrz w stronę otwartego okna. Zauważysz wiszącą linę, która pozwoli ci się przedostać na drugą stronę. Pozbądź przekształcającego się Kesslera i wskocz do wody. Żeby dostać się do mecha widniejącego na obrazku musisz zanurkować pod mostkiem.