Koszmar senny #7 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Przejście i klucz potrzebny do jego otwarcia
Klucz – Klucz potrzebny do otwarcia drzwi prowadzących do windy
Sekretne przejścia
#1 – Sekretne przejście prowadzące do apteczek i amunicji
#1 – Sekretne przejście prowadzące do apteczek i amunicji
#2 – Sekretne przejście prowadzące do amunicji oraz apteczek
#3 – Sekretne przejście prowadzące do miniguna
#4 – Seria sekretnych przejść prowadząca do pokoju ze srebrnymi płytkami
Srebrne płytki
#1 – Pokój wypełniony srebrnymi płytkami. Dostęp do niego wymaga otwarcia sekretnego przejścia #4 oraz serii kolejnych sekretnych przejść.
Przejście i klucz potrzebny do jego otwarcia
Winda – Winda prowadząca do zakończenia koszmaru
Srebrne płytki
#2 – Srebrne płytki
Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 7
Srebrne płytki
Przejście i klucz potrzebny do jego otwarcia
Sekretne przejścia
Koszmar senny #7

Przedostatni czyli siódmy już koszmar senny będziesz mógł przeżyć w siódmym rozdziale gry zatytułowanym Stare Miasto. Żeby dostać się do widniejącego na obrazku łóżka musisz przepłynąć kanałem niedaleko mostu. Po dotarciu na miejsce wyjdź na brzeg a staniesz obok omawianego miejsca.

Podczas eksploracji koszmaru trzymaj się tych samych zasad co wcześniej. Eliminując przeciwników, zbieraj potrzebną amunicję i zaglądaj do każdego zakątka. Powyższa mapa powinna pomóc w wyszukaniu wszystkich sekretnych przejść oraz widniejącego na obrazku klucza, który potrzebny jest do otwarcia przejścia prowadzącego do windy. Po zebraniu wszystkich 16 srebrnych płytek zaznaczonych na mapie, zbierz klucz i udaj się do wyjścia. Odblokujesz tym samym przedostatnią postać kolekcjonerską, białego wartownika z koszmaru.