Koszmar senny #5 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Srebrne płytki
#1 – Srebrne płytki
Sekretne przejścia
#1 – Sekretne przejście a za nim amunicja i minigun
Srebrne płytki
#2 – Srebrne płytki
#3 – Srebrne płytki
#4 – Srebrne płytki
#5 – Srebrne płytki
#6 – Srebrne płytki
Przejście oraz klucz potrzebny do jego otwarcia.
Winda – Przejście z windą do wydostania się z koszmaru
Sekretne przejścia
#2 – Sekretne przejście a za nim apteczki
Srebrne płytki
#7 – Pokój wypełniony srebrnymi płytkami
Przejście oraz klucz potrzebny do jego otwarcia.
Klucz – Klucz potrzebny do otwarcia przejścia
Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 5
Srebrne płytki
Przejście oraz klucz potrzebny do jego otwarcia.
Sekretne przejścia
Koszmar senny #5

Koszmar senny z numerkiem 5 znajdziesz w piątym rozdziale gry zatytułowanym Wulfburg. Same łóżko znajdziesz przy wejściu do karczmy. Będąc na straganach, skręć przy najbliższej okazji w lewo by dostać się do omawianego koszmaru.

Tak jak w przypadku poprzednich koszmarów sennych, podczas eksploracji trzymaj w gotowości broń. Na powyższym obrazku przedstawiona jest sytuacja, w której musisz zmierzyć się z dwoma komendantami. Komendant sam w sobie jest bardzo wytrzymały. Najlepszą strategią na zabicie ich obu jest użycie osłony (czerwona ściana na obrazku) i wychylanie się w momencie, w którym przeładowują broń. W ten sposób unikniesz potencjalnych obrażeń, które mogą uniemożliwić pomyślne zakończenie koszmaru. Po zebraniu wszystkich zaznaczonych na mapie srebrnych płytek, udaj się do wyjścia a odblokujesz tym samym kolejną postać kolekcjonerską.