Koszmar senny #4 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
Srebrne płytki
#1 – Srebrne płytki
Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarcia
Klucz – Klucz wymagany do otwarcia przejścia prowadzącego do windy
Sekretne przejścia
#1 – Sekretne przejście a za nim pokój wypełniony srebrnymi płytkami
Srebrne płytki
#2 – Srebrne płytki
#3 – Srebrne płytki
#4 – Srebrne płytki
Sekretne przejścia
#2 – Seria sekretnych przejść a na ich końcu pokój wypełniony srebrnymi płytkami #5
Srebrne płytki
#5 – Pokój wypełniony srebrnymi płytkami. Dostęp do pokoju tylko sekretnym przejściem #2
#6 – Srebrne płytki. Dostęp do pokoju tylko sekretnym przejściem #2
Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarcia
Winda – Winda prowadząca do wybudzenia z koszmaru
Sekretne przejścia
#3 – Sekretne przejście a za nim amunicja oraz apteczki
Srebrne płytki
#7 – Srebrne płytki
Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 4
Srebrne płytki
Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarcia
Sekretne przejścia
Koszmar senny #4

Koszmar senny z numerkiem 4 znajdziesz w czwartym rozdziale gry zatytułowanym Ucieczka. Żeby dostać się do wnętrza koszmaru musisz dotrzeć do widocznej na obrazku karczmy. Zanim udasz się z Anette do wyjścia, wejdź po widocznych na obrazku schodach, a po lewej stronie znajdować będzie się omawiane łóżko.

Tak jak w przypadku wcześniejszych koszmarów, twoim zadaniem jest wydostanie się z niego. Przy okazji będziesz mógł odblokować kolejną postać do kolekcji, po zebraniu odpowiedniej ilości srebrnych płytek widocznych na obrazku. Trzymaj się takich samych zasad, o których mowa była we wcześniejszych koszmarach. Korzystając z mapy będziesz mógł w każdej chwili uzupełnić amunicję czy energię potrzebną do starć z komendantami.

Po zebraniu wszystkich zaznaczonych na mapie srebrnych płytek, zbierz klucz i udaj się do widocznej na obrazku windy. Po przebudzeniu się, odblokujesz nową postać kolekcjonerską. Wymogiem jest zebranie wszystkich 73 srebrnych płytek.