Koszmar senny #4 | Koszmary senne Wolfenstein The Old Blood poradnik Wolfenstein: The Old Blood Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019 3838 Następna Koszmary senne Koszmar senny #5 Poprzednia Koszmary senne Koszmar senny #3 Srebrne płytki#1 – Srebrne płytki Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarciaKlucz – Klucz wymagany do otwarcia przejścia prowadzącego do windy Sekretne przejścia#1 – Sekretne przejście a za nim pokój wypełniony srebrnymi płytkami Srebrne płytki#2 – Srebrne płytki #3 – Srebrne płytki #4 – Srebrne płytki Sekretne przejścia#2 – Seria sekretnych przejść a na ich końcu pokój wypełniony srebrnymi płytkami #5 Srebrne płytki#5 – Pokój wypełniony srebrnymi płytkami. Dostęp do pokoju tylko sekretnym przejściem #2 #6 – Srebrne płytki. Dostęp do pokoju tylko sekretnym przejściem #2 Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarciaWinda – Winda prowadząca do wybudzenia z koszmaru Sekretne przejścia#3 – Sekretne przejście a za nim amunicja oraz apteczki Srebrne płytki#7 – Srebrne płytki Legenda Wolfenstein: Old Blood - Koszmar 4 Srebrne płytki Przejście oraz klucz wymagany do jego otwarcia Sekretne przejścia Koszmar senny #4Łóżko znajdziesz w karczmie Koszmar senny z numerkiem 4 znajdziesz w czwartym rozdziale gry zatytułowanym Ucieczka. Żeby dostać się do wnętrza koszmaru musisz dotrzeć do widocznej na obrazku karczmy. Zanim udasz się z Anette do wyjścia, wejdź po widocznych na obrazku schodach, a po lewej stronie znajdować będzie się omawiane łóżko. Srebrne płytki Tak jak w przypadku wcześniejszych koszmarów, twoim zadaniem jest wydostanie się z niego. Przy okazji będziesz mógł odblokować kolejną postać do kolekcji, po zebraniu odpowiedniej ilości srebrnych płytek widocznych na obrazku. Trzymaj się takich samych zasad, o których mowa była we wcześniejszych koszmarach. Korzystając z mapy będziesz mógł w każdej chwili uzupełnić amunicję czy energię potrzebną do starć z komendantami. Winda do ucieczki z koszmaru Po zebraniu wszystkich zaznaczonych na mapie srebrnych płytek, zbierz klucz i udaj się do widocznej na obrazku windy. Po przebudzeniu się, odblokujesz nową postać kolekcjonerską. Wymogiem jest zebranie wszystkich 73 srebrnych płytek. Następna Koszmary senne Koszmar senny #5 Poprzednia Koszmary senne Koszmar senny #3