Część 9 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie poradnik Włatcy Móch: Wrzód na dópie
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Część 9
Druga grupa buduje wunderwaffe, cudowną broń, która w domyśle ma raz na zawsze załatwić problem korka przyczepionego do tylu pani Frał. Jest to prostsze niż się wydaje. Nieopodal sklepu, który nie tak dawno był rabowany przez dwóch bandytów, leży żelazna rura (58 ), którą rzecz jasna podnieś. Przesuń widok trochę bardziej w lewo i odkryj jeszcze obok skrzynki pocztowej wiadro z czerwoną farbą (59 ). W lokacji tej zrobiliśmy chwilowo wszystko co można, więc z pieśnią na ustach przechodzimy do następnej.
Tam stacjonuje złomiarz ze swoim wózkiem załadowanym gratami. Jeśli się dobrze przypatrzysz, jego łupem z okolicznych śmietników padł także interesująco wyglądający pocisk. Żeby go zdobyć musisz najpierw wyciągnąć z kieszeni Filipka , małą myszkę Konieczki, a potem użyć ją na kocie siedzącym na ogrodzeniu (60 ). Ten pogoni pieszczocha naszego bohatera, co zaabsorbuje też uwagę kłopotliwego kloszarda. Buchnij pocisk (61 ) i wróć do poprzedniej lokalizacji.
Do śmietnika (62 ) wrzuć rurę , pomaluj go czerwoną farbą by jakoś to wyglądało, całość dopraw pociskiem i resztą karbidu . Wunderwaffe gotowe, wystarczy go kliknąć.