Część 7 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie poradnik Włatcy Móch: Wrzód na dópie
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Część 7
Siedzimy więc w klasie i czekamy niemalże jak na ścięcie. Po lewej widzisz kartki naszych bohaterów, którym trzeba jakoś zagwarantować lepszą ocenę. Zaczynamy od zebrania wszystkich przedmiotów, jakie już za moment okażą się przydatne do odwrócenia uwagi ciała pedagogicznego.
Na początku podnieś cyrkiel leżący przed Maślaną (42 ), a Czesiem upoluj krążącą po klasie muchę (43 - lokacja przykładowa). Anusiakem z kolei zagarnij kwiatek w doniczce (44 ) oraz pusty długopis (45 ) i kawałki papieru (46 ), które najlepiej od razu złącz ze sobą tworząc z tych dwóch obiektów dmuchawkę . Coś na ławce znajdzie też Konieczko, a będzie nim długopis ze ściągą (47 ). Tak wyposażeni, rozpoczynamy bój o wiedzę.
Cyrkiel przymocuj Czesiowi do twarzy (48 ), co skończy się wizytą u higienistki i chwilowej możliwości skorzystania z przygotowanych ściąg. O kolejne zamieszanie postaramy się używając muchy na lokacji za Andzeliką (49 ), co pobudzi do życia pająka i dostatecznie poruszy nasz amerykański import. Zdobytym kwiatkiem rzuć w Karolinkę siedzącą za Czesiem (50 ), a z dmuchawk i strzel w gołębia (czy cokolwiek to jest) obserwującego sytuację z okna (51 ). Została jeszcze ściąga w długopisie , którą podrzuć Andżelice (52 ), za co ta dostanie minusa, a my w większości wyciągniemy na te upragnione dostateczne.