Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry

Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 10 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie poradnik Włatcy Móch: Wrzód na dópie

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Część 10

Konfrontacja z facetką jak łatwo się domyślić nie przebiegnie do końca po myśli chłopców. Powodem jest to, że oba duety postanowiły zaatakować nauczycielkę w tym samym czasie, co kończy się guzem... Zajkowskiego i kolejnym wybuchem gniewu pani Frał. W oczekiwaniu na zaanonsowany na jutro apel, chłopcy postanawiają wrzucić coś na ruszt. Czesio, nie czekając na przyjaciół, sam postanawia zadbać o swój nadgniły żołądek. Niestety, skonsumowane nabrzeżne grzybki wywołały u niego efekt podróży do krainy fantastycznych fantazji, gdzie czekają na nas trzy mini-gry.

Pierwsza polega na przewiezieniu na drugi brzeg trzech postaci. Warunek jest tylko taki, że jedna z nich - Anusiak nie może zostać sam na sam z kimś z pozostałej dwójki, obojętnie po której stronie, bo komuś stanie się krzywda. Platformę ruszamy klikając na wysepki po bokach ekranu, a pasażerów zabieramy albo każemy im wysiąść zwyczajnym kliknięciem na nich. Wyzwanie jest dość proste, choć z początku wydaje się inaczej.

1 - Część 10 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie - Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry
Załaduj Anusiaka i wysadź go na drugim brzegu - Część 10 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie - Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry

Załaduj Anusiaka i wysadź go na drugim brzegu. Wróć po Andżelikę albo po Zajkowskiego, nie ma tu większego znaczenia, po czym zawieź wybrańca do naszego łobuza. Teraz musisz wrócić po ostatnią z postaci ale zrób to razem z Anusiakiem (63 ). Zostaw go na pierwszym brzegu wymieniając go na czekająca tam osobę. Po krótkiej podróży i wysadzeniu jej po drugiej stronie, zawróć po swego kumpla (64 ). Kolejna próba przed Tobą.

Tutaj należy tak poprzestawiać dźwignie, by stworzyć sobie kładkę ze znajdujących się na różnej wysokości platform. Nie owijając w bawełnę, naciśnij kolejno: środkową (65 ), lewą (66 ) i prawą (67 ). Tak szybciutko dostąpisz zaszczytu uczestnictwa w trzecim, ostatnim już wyzwaniu.

2 - Część 10 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie - Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry
3 - Część 10 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie - Włatcy Móch: Wrzód na dópie - poradnik do gry

 

Jest ono typowo zręcznościowe. Mamy dokładnie pięćdziesiąt ruchów na wstrzelenie kapsla na pole oznaczone jako meta. Stosunkowo ważne jest w tym przypadku szybkie opanowanie techniki. Zwróć uwagę, że Twój kursor zmienił się w strzałkę. Najlepiej trzymać ją bezpośrednio za kapslem, bowiem wyznacza ona kierunek pstryknięcia, które wykonujemy klikając i trzymając lewy przycisk myszy. Kursor zaczyna wówczas niejako pulsować, przy czym siła pchnięcia odpowiada wielkości wskaźnika w chwili zwolnienia przycisku. Trasę wyznaczają strzałki namalowane na polu gry. Wypadnięcie poza jej obręb automatycznie wycofa kapsel do poprzedniej pozycji.