Część 1 | Opis przejścia Włatcy Móch Wrzód na dópie poradnik Włatcy Móch: Wrzód na dópie
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Część 1
Anusiak, Konieczko, Maślana i Czesio - czterech łobuziaków z II b wraca po przerwie wakacyjnej do szkoły. Kolejny rok edukacji nie zapowiada się jednak zbyt atrakcyjnie. Wszystkiemu winne nowe, dość restrykcyjne zasady, które zaczęły obowiązywać w placówce. Na ich straży oczywiście zamierza stać pani Frał, zainfekowana podczas prac nad nowym dziennikiem obcą formą życia.
O tym zaskakującym fakcie nasi bohaterowie jeszcze nie wiedzą, skupiając się obecnie na próbie wydostania się ze znienawidzonej szkoły. Problemem jest tylko szpiegowska kamera ustawiona nad drzwiami wyjściowymi. Jeśli więc nie chcemy by nasi podopieczni musieli przychodzić na drugi dzień z rodzicami, trzeba cos wykombinować.
Przygodę z Włatcami Móch rozpoczynamy od kierowania postacią Czesia. Przesuń widok trochę bardziej w prawo, tak abyś mógł zobaczyć okno i kosz na śmieci. Zwróć uwagę, że pod parapetem znajduje się jakaś szara substancja (1 ). To guma do życia , którą najwidoczniej ktoś nie miał dość siły wyrzucić do śmietnika. Podnieś ją, a z pobliskiego kosza (2 ) wyjmij patyk .
Przejdź do następnego ekranu klikając strzałkę w prawo. Korytarz ten prowadzi do pokoju Higienistki, choć teraz jak szybko zauważysz, jej obowiązki przejął bezduszny cyborg. Nie ma tu nic do roboty poza oglądaniem obiektów, tak więc mknij dalej w prawo. Klasa jest zamknięta ale ubikacja już nie. Wejdź do środka i skieruj się do pisuarów po drugiej stronie wewnętrznej ścianki. Kliknij na nie (3 ) by przybliżyć sobie widok.
Wyjmij gumę z inwentarza, po czym włóż ją do środka muszli (4 ). Jak na porządnisia przystało spuść wodę klikając przycisk u góry (kursor zmieni się w strzałkę) (5 ). Schowaj namoknięta gumę z powrotem do kieszeni. Wyjdź z toalety przechodząc do ostatniego już ekranu ze sklepikiem i pokojem nauczycielskim.
Kliknij stojącą na korytarzu Andżelikę. Dzięki brutalnej i perwersyjnej interwencji Czesia, zyskasz trzeci przedmiot - gumkę z majtek . Masz już wszystko czego potrzebowałeś. Połącz niedawną własność Andzeliki z patykiem i do skonstruowanej procy dodaj mokrą gumę . Gotowe. Wróć do startowej lokacji z kamerą, zaklejając jej obiektyw (6 ) wystrzałem z miniaturowej armaty.