Poradnik do gry - Postacie poradnik Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Frodo Syn [Droga Bagginsa] . Krewny [Blba Bagginsa] z którym zamieszkał po śmierci rodziców. Od momentu jak wyjechał z [Bag End] podróżuje dla bezpieczeństwa pod nieprawdziwym nazwiskiem - Underhill. Bardzo aktywny - jak na Hobbita. Jest powiernikiem pierścienia. Najpierw tylko do [Rivendell] jednak potem przeznaczenie powiedzie go do [Góry Ognia] w [Mordorze] . Kiedy używa pierścienia niebieski pasek w prawym górnym rogu pokazuje w jakim stopniu malec ugina się pod jego mocą. Jeśli pierścień będzie używany za długo [Frodo] zginie. Pierścień jest użyteczny tylko, jeśli chcesz przejść niepostrzeżenie. Nie ma on innych właściwości. Na początku Hobbit będzie miał do dyspozycji tylko drewniany kijek - słaby, ale skuteczny. Później mały mieczyk. Najskuteczniejsze jest "żądełko" otrzymane od [Bilba] w [Rivendell] . Najciekawszą cechą jest niebieski odblask pojawiający się na jego ostrzu w momencie pojawienia się orków. | |
Aragorn [Aragorn] , syn [Arathorna] . Żyje w ukryciu jako strażnik granicy. Jest potomkiem Numeryjskich królów. W przyszłości zasiądzie na tronie wielkiego państwa - [Gondoru] . Jest następcom [Isildura] , który pokonał czarnego władcę [Saurona] , jednak został zniewolony przez moc pierścienia i zginął. Teraz czas odzyskać utracony tron i na zawsze zniszczyć cień [Mordoru] . Jest to najsilniejszy wojak, w którego się wcielisz w pierwszej części Władcy. Używa miecza oraz łuku. Na początku jest to zwykłe ostrze jednak w [Rivendell] otrzyma on Elficki miecz swojego przodka. Był on zniszczony, jednak na nowo przekuty odzyskał swoją dawną świetność. Łuk nadaje się wyłącznie do strącania wysoko osadzonych łuczników lub do walki z Trollami. | |
Gandalf [Gandalf] zwany szarym. W późniejszym etapie zrzuci szare odzienie na rzecz białego płaszcza. Będzie to oznaka jego potęgi. Jest wielki czarownikiem liczącym sobie grubo ponad 1 500 lat. Mimo iż jego ciało już się zestarzało, duch pozostał wiecznie młody. Jego pochodzenie nie jest dokładnie znane, podobno został zesłany do [Śródziemia] przez nieznane siły, aby bronić go przed mrokiem. W prawym górnym roku jest pokazany stan manny nazwany w grze Spirit Bar. Liczy on sobie 100 kresek. Po jego wykorzystaniu nie możesz rzucać czarów, pozostaje tylko miecz. Chyba, że uzupełnisz stan ducha za pomocą magicznego napoju - [Miruvor] . Czarodziej dysponuje następującymi czarami: [Fiery Blast] : są to płonące pociski o dużym zasięgu. Zaklęcie to jest najczęściej używane. Powala przeciwnika na ziemię w stanie oszołomienia - można go wtedy łatwo unieszkodliwić. [Chain Lightning] : czarodziej ciśnie w przeciwnika błyskawicą. Będzie ona przeskakiwała z jednego wroga na drugiego. [Staff Strike] : jest to uderzenie laską o ziemie powodujące ogłuszenie wszystkich wrogo nastawionych jednostek wokół magika. Bardzo przydatne, gdy przeciwnik Cię otoczy, lub też będzie miał znaczną przewagę liczebną. [Heal] : brakuje kresek żywotności? Nie ma sprawy jeden wprawny ruch laską i problem z głowy. Czar przywraca maksymalny stan "życia". [Attract] : jeśli zaatakuje Cię grupa w której znajduje się osobnik znacznie przekraczający standardowe statystyki możesz użyć na nim tego czaru. Będzie on wtedy atakował swoich ziomków. |