Część 2b | Moria poradnik Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024
W pomieszczeniu gdzie miała miejsce scenka i odpoczynek reszty drużyny znajdują się drzwi otwierane dźwignią. Skorzystaj z nich. Teraz jesteś w pomieszczeniu gdzie są również cztery możliwości wyjścia. Ty jednak idź do tych drzwi naprzeciw przejścia, którym się tutaj dostałeś.
![]() | ![]() |
Wejdziesz dzięki temu na niewielki balkon na końcu którego jest dźwignia. Pociągnij ją a zwodzony most się rozsunie. Wróć z powrotem do wcześniejszej komnaty i skręć w lewo do kolejnych drzwi.
![]() | ![]() |
Będzie miała miejsce scenka, w której po raz pierwszy ujrzysz [Goluma] . Nie przejmuj się nim i idź dalej przed siebie. Znajdziesz się na moście, który przed chwilą udało Ci się uaktywnić. Po przejściu przez most wkroczysz do kolejnego bardzo podobnego do wcześniejszych pokoju.
![]() | ![]() |
Jednak tym razem przyjdzie Ci się zmierzyć z podziemnym Trollem. Mimo iż jest to inna odmiana kreatury postępujemy tak samo jak ze wcześniej spotkanym. W owym pomieszczeniu wejdź do lewego korytarza gdzie na końcu znajdziesz dźwignię.
![]() | ![]() |
Teraz musisz wrócić do pierwszego z pomieszczeń - tam gdzie uaktywniłeś pierwszy most. Znajdziesz w nim drzwi, przy których jest dźwigania. Musisz przez nie przejść. Tym oto sposobem dostałeś się do kolejnego pomieszczenia - klona poprzednich.

Skręcając przy studni w prawo dojdziesz do kolejnego mostu. Jest on zakończony komnat z drzwiami prowadzącymi do następnej części kopalni [Moria] .

Zaczniesz w miejscu przypominającym balkon. Przed tobą jest most zakończony dużą bramą. Przechodząc przez nią znajdziesz się w korytarzu. Na pierwszym zakręcie udajesz się w prawo. Czeka Cię jeszcze długa przechadzka w głąb tego przejścia najeżona orkami.
![]() | ![]() |
Na końcu znajdziesz dużą zamkniętą bramę. Otworzysz ją dźwignią znajdującą się po prawej. Znajdziesz się w pomieszczeniu z bardzo charakterystyczną studnią. Obejrzysz krótką scenkę. Dalej będziesz miał do wyboru trzy drogi. Ta właściwa znajduje się po prawej stronie (stojąc na wprost trzech przejść).
![]() | ![]() |
Gdy korytarz się skończy zaczniesz wychodzić po ścieżce wykutej w stoku. Natkniesz się na znaczny opór sił nieprzyjaciela! Na samej górze zobaczysz kolejną pięknie zdobioną bramę. Za nią zobaczysz kolejne drzwi otwierane dźwignią (po prawej).
![]() | ![]() |