Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 8 | The Shire poradnik Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024

8. Meet Merry, Pippin and Sam at Farmer Maggot's Farm (Spotkaj się z Merrym, Pippinem i Samem na farmie Maggota)

8a. Avoid being detected be the Dark Riders! (Nie możesz zostać schwytany przez Rycerzy Ciemności!)

Twoim głównym celem jest dotrzeć do przyjaciół. Jednak podczas podróży nie możesz zostać schwytany! Zaznaczę, iż jeśli zostaniesz dostrzeżony w lewym górnym rogu pojawi się kółko z żółtym obramowaniem. Jeśli ramka zmieni kolor na czerwony będzie już za późno...

Zaraz po rozmowie z Dziaduniem z lewej usłyszysz tętent konia. Ukryj się za malutkim wzniesieniem obok domku. Jeździec Cię nie zauważy i pojedzie dalej.

Gdy rycerz przejedzie pobiegnij w stronę skąd przyjechał - Część 8 | The Shire - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Gdy rycerz przejedzie pobiegnij w stronę skąd przyjechał. Dotrzesz do charakterystycznego domu [Halfast Hornblower] . Już wcześniej pomogłeś mu z Kogucikiem. Tym razem przejdź obok ogrodzenia nad brzeg rzeki. Będziesz tutaj względnie bezpieczny gdyż Twoi wrogowie poruszają się tylko głównymi drogami.

Idź cały czas brzegiem aż zobaczysz most - Część 8 | The Shire - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Idź cały czas brzegiem aż zobaczysz most. Nie przekraczaj go jednak, gdyż po jego drugiej stronie waruje czarny jeździec. Rozejrzyj się czy na drodze nie ma innych rycerzy i ruszaj w stronę Młyna [Sandman's Mill] . Po jego lewej stronie jest coś na kształt tarasu za domem. Ukryj się tam.

Stojąc na tarasie jesteś bezpieczny - Część 8 | The Shire - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Stojąc na tarasie jesteś bezpieczny. Teraz musisz wykorzystać swoje doświadczenie z farmy gdzie ukrywałeś się przed psami. Z werandy rzucaj kamykami na drogę. Jeździec przyjedzie do miejsca gdzie rzuciłeś. Pamiętaj, aby na początku nie rzucać kamienia za daleko - rycerz musi go zauważyć. Gdy jeździec będzie wystarczająco daleko, most będzie stał przed tobą otworem!

1 - Część 8 | The Shire - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry
Idź dalej przed siebie a dojdziesz do [Bywater] - Część 8 | The Shire - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie