Część 2a | Moria poradnik Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024
2. Find safe passage through Moria (Znajdź bezpieczną drogę przez kopalnię Morię)
Wychodząc przez jedyne otwarte drzwi znajdziesz się w długim korytarzu. Na samym już początku trafisz na orka i łucznika. Dalej będzie stało dwóch łuczników, do których dołączą trzej wojownicy. Razem z [Gimlim] nie powinniście mieć problemów z przedarciem się przez tą linię obrony.
Na końcu korytarza natkniesz się na drzwi. Otworzysz je pociągając dźwignię po prawej stronie. Domyślnie jest to klawisz [E]. Dalej trafisz do owalnego pomieszczenia. Tam również znajdziesz drzwi z dźwignią.
Znajdziesz się w długim pomieszczeniu z kilkoma orkami. Na jego końcu po prawej stronie znajdziesz chodniki. Ciebie interesuje ten prowadzący w lewo. Droga zakończona jest wejściem na most.
Na końcu owego mostu czeka na Ciebie dwuosobowa linia defensywna. Dalej idąc prosto wchodzisz na kolejny chodnik. W jego połowie dojdziesz do kolistego balkonu. Ma on tylko jedną drogę wyjściową, która musisz ruszyć dalej.
Dojdziesz do komnaty, w której skręcisz w lewo do kolejnego pomieszczenia. Tam skręcisz w prawo. Wejdziesz do ogromnego pomieszczenia, z którego wychodzą cztery wyjścia. Przy czym przez jedno właśnie wszedłeś. Ty musisz iść do wejść naprzeciw tego, przez które ty wszedłeś. Czyli musisz iść prosto przed siebie.
Otworzą się przed Tobą drzwi do korytarza. W korytarzu skręcisz w prawo i dojdziesz do pomieszczenia z dużą platformą na środku. Wchodząc na nią zjedziesz na dół na niższy poziom. W komnacie znajdują się przejście prowadzące do następnego korytarza. Przy pierwszej okazji skręcasz w prawo i trafiasz do identycznego pomieszczenia jak wcześniej o tyle innego, że jest ono na niższym poziomie.
Tym razem w centralnej części komnaty skręcasz w prawo. Znajdziesz się w wyżłobionym w skale górniczym chodniku. Dojdziesz do kompleksu przypominającego katakumby. Na końcu znajdziesz kolejne drzwi.
W następnym pomieszczeniu zobaczysz dużą studnię. Idź dalej przez jedyne możliwe przejście. Dotrzesz do pomieszczenia z dużą wyrwą na środku - uważaj abyś nie spadł. Po drugiej stronie stoi łucznik broniący drzwi. Zabij go i wejdź do pomieszczenia, którego bronił.