Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vietcong - poradnik do gry

Vietcong - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

TWISTY TRACK DRIVE cz.1 | Vietcong poradnik Vietcong

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Cele początkowe: dojechać do wioski Montagnard

Twoje zadanie będzie polegało na odeskortowaniu medyka do wioski, aby mógł tam wyleczyć rannych. Koniecznie się dozbrój. Polecam do tego celu jakiś dobry szybkostrzelny karabinek.

Misja zaczyna się bez żadnego briefingu, od razu jesteś wewnątrz jeepa - TWISTY TRACK DRIVE cz.1 | Vietcong - Vietcong - poradnik do gry

Misja zaczyna się bez żadnego briefingu, od razu jesteś wewnątrz jeepa. Będziesz musiał nim dojechać do wioski. Dobrze by się tu przydały doświadczenia z takich gier jak chociażby "1nsane" :-) Wtedy będzie Ci się nim kierowało znacznie prościej. Ruszaj więc DROGĄ (pamiętaj o tym :-)).

Nie powinieneś przy tym zbyt mocno zwalniać - TWISTY TRACK DRIVE cz.1 | Vietcong - Vietcong - poradnik do gry

Nie powinieneś przy tym zbyt mocno zwalniać. Pamiętaj, że do wioski musisz się udać zanim ranna osoba odejdzie z tego świata... Na skrzyżowaniu skręć w prawo. UWAŻAJ, aby nie spaść w dół przepaści ani nie dachować, bo to będzie oznaczało koniec misji. Po chwili dojedziecie na miejsce. Zanim jednak Doc wyjdzie z auta leczyć rannego radiowiec otrzyma komunikat od dowództwa.

Nowy cel: Udać się do posterunku LLDB

Od razu (JAK NAJSZYBCIEJ - TWISTY TRACK DRIVE cz.1 | Vietcong - Vietcong - poradnik do gry

Od razu (JAK NAJSZYBCIEJ!) ruszaj drogą prowadzącą na wprost. Nie musisz nawet czekać aż rozmowa radiowa się skończy. Jedź jedyną możliwą drogą. Podróż odbędzie się w zasadzie bez problemów, no, może poza jednym miejscem. To zakręt o 180 stopni. KONIECZNIE przyhamuj, bo inaczej prawie na pewno wypadniesz a to będzie oznaczało porażkę! Słuchaj kolejnych komunikatów radiowych.

Po dojechaniu do mostu pilnowanego przez sprzymierzeńców nie zatrzymuj się tylko na tzw. pełnym gazie przejedź przez niego :-) Jedź dalej. Prawdziwe problemy zaczną się, gdy zaczniesz wjeżdżać serpentynami na górę. Praktycznie każdy zakręt to 180-stopniowy nawrót. Pamiętaj o tym, aby wyhamowywać, bo inaczej spadniesz. Drużyna dojedzie w końcu do miejsca, w którym rozłożono blokadę. Trzeba będzie iść dalej o własnych nogach. Załaduje się dalsza część poziomu.