The Third Man - Sewers | Opis przejścia Velvet Assassin poradnik Velvet Assassin
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
The Third Man - Sewers
Cele:
- znajdź agenta o kryptonimie Radek;
- znajdź agenta o kryptonimie Jozef;
- znajdź agenta o kryptonimie Wojzeck;
- znajdź drogę, która zaprowadzi Cię za trzecim agentem.
Ilość możliwych zabójstw: 22
Znajdźki: 6
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1000 EXP
Przejdź przez drzwi na wprost Ciebie. Musisz dostać się do korytarza po prawej, lecz przejście jest zniszczone, trzeba iść naokoło #1 . Poczekaj aż żołnierz podejdzie w miarę blisko i się zatrzyma, zakradnij się do niego i unicestwij. Wskocz na zniszczony mur #2 , którym dotrzesz to upragnionych drzwi.
Idź na koniec korytarza, gdzie znajdziesz kolejne drzwi. W następnym pomieszczeniu czeka na Ciebie dwóch żołnierzy. Jeden z nich podejdzie włączyć radio, a następnie odejdzie w jedno miejsce i nie będzie się niego ruszał, drugi strażnik natomiast będzie spacerował. Zakradnij się na lewo, w zacienione miejsce gdzie lampa się co chwila wyłącza i poczekaj na szwaba #1 . Przejdź na drugą stronę pomieszczenia, znajdziesz tam bezpiecznik #2 - kiedy odetniesz zasilanie, zapadnie ciemność i żołnierz zacznie szukać przyczyny. Obejdź do dookoła i zabij. Nie zapomnij zabrać klucza (Shiny Key ) oraz maski przeciwgazowej (Gas Mask ) i spluwy z szafki (Colt with 7 shots ).
Zejdź na dół po drabinie, za kolejnymi drzwiami znajdziesz patrolującego wąskie korytarze żołnierza #1 . Nie powinien Cię zobaczyć, tak więc podejdź jak najbliżej i zabij go zanim dotrze w pole widzenia swojego kolegi. Wejdź w korytarz po lewej, drabina zaprowadzi Cię do morfiny (Morphine ). Ukryj się za blachami i zaczekaj aż zjawi się drugi strażnik #2 . Gdy podejdziesz do drzwi, wyświetli się filmik ukazujący pierwszego agenta.
Po przejściu przez pierwsze i drugie drzwi, ponownie znajdziesz się na zewnątrz, tym razem musisz udać się do drzwi po lewej stronie #1 . Mniej więcej w połowie drogi znajdziesz morfinę (Morphine ). Znajdziesz się w kanałach, kieruj się cały czas prosto, aż dotrzesz do krat, za którymi dwóch strażników będzie prowadziło rozmowę. Wysłuchaj co mają do powiedzenia i udaj się w drugą odnogę kanały. Po chwili odnajdziesz kolejnego agenta #2 . Otrzymasz cyjanek (Cyanide Pill ), który ulży w torturach agentowi, który został schwytany.
Nadszedł czas na ostatniego agenta. Wyjdź z kanału #1 . Poczekaj aż jeden ze strażników podejdzie po czym go zabij, nie zapomnij ukryć ciała. Odłącz zasilanie przy pomocy skrzynki z bezpiecznikami, którą znajdziesz na ścianie. Możesz teraz spokojnie zakraść się do drugiego żołnierza #2 . Znajdziesz przy nim apteczkę (Medikit ).
W kolejnej części kanałów czeka Cię nieco trudniejszy fragment. Jeden ze strażników stoi cały czas skierowany w Twoją stronę, natomiast drugi spaceruje po blachach, wokół pomieszczenia #1 . Poczekaj, aż lampa umiejscowiona na drugim końcu zgaśnie, po czym udaj się pod zbiornik na środku. Schowaj się i poczekaj, aż jeden z żołnierzy Cię będzie mijał #2 . Postaraj się go zabić zanim znajdzie się w polu widzenia swojego kompana. Aby pozbyć się drugiego strażnika użyj morfiny bądź zagwiżdż i spróbuj go zwabić do siebie, obchodząc zbiornik dookoła i atakując od tyłu.
Zejdź po drabinie, po lewej znajdziesz skrzynkę z bezpiecznikami. Użyj kolejnej drabiny wtedy, gdy jeden z widocznych żołnierzy zacznie iść w prawo. Przed Tobą kolejne trudne zadanie #1 . Jeżeli posiadasz jeszcze jeden zastrzyk morfiny, to zabij spacerującego przeciwnika po cichu, od tyłu, a gdy tylko drugi żołnierz zacznie się do Ciebie zbliżać/zacznie strzelać, zatrzymaj czas i go wyeliminuj. Przejdź przez drzwi - znajdziesz się na zewnątrz. Poczekaj, aż żołnierz w oddali znajdzie się po lewej bądź prawej stronie i się zatrzyma #2 . Zakradnij się wtedy do strażnika na środku, po zabiciu zabierz od niego klucz (Shiny Key ) oraz ze skrzyni morfinę (Morphine ) i, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś, maskę przeciwgazową (Gas Mask ).
Drugiego strażnika pozbędziesz się najszybciej używając morfiny. Nie masz za bardzo gdzie się ukryć #1 . Nim przejdziesz przez drzwi załóż maskę przeciwgazową. Zejdź po drabince. Nim zabijesz dwóch strażników prowadzących rozmowę, musisz pozbyć się obserwatorów pilnujących wyższego poziomu. Przemknij więc na koniec pomieszczenia, pod drabinę. Po wejściu na górę podejdź do bezpiecznika po prawej i odłącz zasilanie #2 . Pierwszy żołnierz odwróci się w stronę stołu, nadarzy się wtedy okazja by go zabić. Poczekaj, aż drugi strażnik zawróci i skieruje się w stronę drzwi. Postaraj się wyeliminować go jak najszybciej, gdyż możesz zostać nakryty przez przeciwników z dolnego poziomu. Zabierz ze stołu kamizelkę (Vest ) oraz apteczkę jeśli potrzebujesz (Medikit ). W szafce zaś znajdziesz Lugera i kilka naboi (Luger with 8 shots ).
Zejdź na dół. Jako, że będzie panowała kompletna ciemność, możesz się swobodnie poruszać po platformach. Zajmij się na początku patrolującym żołnierzem . Czas w jakim przebywa on w bezruchu jest bardzo krótki, tak więc musisz się spieszyć z jego eliminacją #1 . Obejdź teraz naokoło drugiego strażnika i zabij go od tyłu. Po raz kolejny wyjdź po drabinie na górę i udaj się do drzwi. Przejdź przez korytarz do kolejnych drzwi. Znajdziesz się w bardzo dużym pomieszczeniu z kolumnami, skrzyniami i beczkami. Po sali rozsiane są: amunicja do Lugera (Luger Ammo ) oraz apteczki (Medikit ). Po chwili z drugiego końca pomieszczenia wkroczy dwóch przeciwników , jeden z karabinem maszynowym, drugi z miotaczem ognia #2 . Kiedy się ich pozbędziesz, nadejdzie druga para wrogów , a po niej jeszcze jeden szwab z miotaczem ognia, tym razem już ze środkowych drzwi. Dosyć ciężko tutaj o konkretną taktykę na pozbycie się wszystkich po cichu, gdyż gdy tylko drugi padnie pojawiają się kolejni wrogowie. Nie będziesz miał w ogóle czasu, by się gdziekolwiek schowasz. Możesz wystrzelać wszystkich z Lugera, na koniec i tak otrzymasz rangę cichego zabójcy.