Le Boeuf | Opis przejścia Velvet Assassin poradnik Velvet Assassin
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Le Boeuf
Cele:
- znajdź łódź, by przedostać się na drugą stronę jeziora;
- zlokalizuj gospodę;
- wejdź do młyna;
- znajdź karabin snajperski i zabij Kamm-a;
- powróć do samochodu i ucieknij.
Ilość możliwych zabójstw: 32
Znajdźki: 8
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1900 EXP
Biegnij do przodu, po dotarciu do blokady drogi zacznij się skradać i zabij pierwszego przeciwnika #1 . Biegnij dalej. Gdy ujrzysz po lewej chatę, skieruj się w jej stronę. Zbliżając się do niej, zacznij się skradać, by strażnicy Cię nie usłyszeli. Wejdź po drabinie na dach #2 .
Po jego drugiej stronie znajdziesz otwartą klapą, dzięki której wejdziesz do środka. Zeskocz na skrzynie, gdy będziesz na ostatniej poczekaj, aż żołnierz wejdź w głąb pomieszczenia #1 . Zeskocz na podłogę i zabij go. Na półce po prawej znajdziesz morfinę (Morphine ). Wykorzystaj moment, w którym drugi Niemiec pali papierosa i jest odwrócony tyłem #2 , by się go pozbyć.
Ma ścianie, po drugiej stronie pomieszczenia, znajdziesz bezpiecznik. Po wyłączeniu zasilania jeden ze szwabów wejdzie do środka sprawdzić co się stało. Obejdź go naokoło i zabij #1 . Od razu pozbądź się strażnika przy drzwiach . Zejdź po schodach do piwnicy. Przy pomocy dźwigni uruchom zasilanie w żurawiu, który podtrzymuje łódź nad wodą. Wyjdź na górę i udaj się do łodzi #2 . Użyj wajchy by opuścić ja na wodę.
Na pomoście znajdziesz strój SS (SS Uniform ), wykorzystaj toaletę po lewej przy bramie #1 , by się przebrać. Gdy wejdziesz na plac skręć w lewo, w oddali zauważysz drzwi. Pomiń żołnierzy kręcących się po placu, możesz zabrać apteczkę (Medikit ) z ławki, jeśli potrzebujesz. Za ciężarówką skręć w prawo, podążaj a strażnikiem do samego końca, aż dotrzesz do bramy #2 .
Na dziedzińcu skręć w prawo i trzymając się blisko domków po prawej przejdź do samego końca nie zważając na patrolujących strażników. Wyjdź po skrzyniach #1 na daszek, następnie z niego zeskocz na balkon i wejdź do rezydencji. Przebierz się w szafie po lewej po czym wyłącz zasilanie przy pomocy skrzynki z bezpiecznikami po przeciwnej stronie. Otwórz drzwi, pierwszy ze strażników powinien opierać się o szafę. Stań w rogu pokoju i zagwiżdż. Gdy ten podejdzie obejdź go i zabij #2 .
Otwórz drzwi i ponownie zwab stojącego tam Niemca #1 do ciemnego pokoju. Możesz również wykorzystać morfinę. Przejdź przez kolejne drzwi na wprost, w kolejnym holu w łazience po lewej znajdziesz apteczkę (Medikit ). Po przejściu przez kolejne drzwi natrafisz na idącego żołnierza #2 . Dogoń go i zabij zanim wejdzie do drugiego pokoju.
Strażnika w sypialni możesz zabić na dwa sposoby: albo zakradając się do niego #1 albo wyłączając zasilanie i zabijając go gdy będzie krążył po pokoju. Na stolikach znajdziesz apteczkę (Medikit ) oraz kartkę z kodem (Code ). Wyjdź z sypialni i skieruj się do drzwi obok zablokowanych schodów. Po chwili wejdzie przez nie żołnierz , wykorzystać morfinę bądź ukryj się w cieniu, by go zabić. Kolejne drzwi po prawej zaprowadzą Cię na balkon po drugiej stornie rezydencji. Zejdź drabiną na dół, zabierz apteczkę (Medikit ) i udaj się pod skrzynie #2 .
Przeskocz skrzynię i skieruj się do żołnierza widocznego w oddali. Gdy będzie stał odwrócony plecami do Ciebie, wyeliminuj go #1 . W przejściu, po prawej, znajdziesz drzwi - w środku znajdziesz jednego przeciwnika stojącego tyłem do drugich drzwi, które będziesz musiał przejść, natomiast w szafce pistolet do flar. Po zejściu po schodach odsuń skrzynię i rozwal za pomocą noża deski. W pomieszczeniu znajdziesz kamizelkę (Vest ) oraz morfinę (Moprhine ) #2 .
Wróć się na zewnątrz. Odczekaj aż dwójka żołnierzy odejdzie, po czym skieruj się na lewo, w stronę młyny #1 . Przeskocz przez skrzynię blokującą drogę oraz przejdź przez drzwi. W środku znajdziesz snajperkę (G43 Sniper Rifle with 5 shots ) oraz amunicję na stoliku (G43 Ammo ) #2 . Wejdź do szafy i przebierz się.
Poziom wyżej znajdziesz apteczkę (Medikit ). Gdy dotrzesz na sam szczyt przejdź przez drzwi i udaj się w lewo. Twoim celem jest zbiornik w pomieszczeniu, którego okno widoczne jest w oddali #1 . Jeden celny strzał powinien pozbawić Kamm-a życia. Nadszedł czas na ucieczkę. Opuść młyn. Jako, że jesteś przebrany możesz przejść niespostrzeżenie obok wrogów. Po przeskoczeniu przez skrzynkę zejdź drogą w dół i skręć w lewo. Tam #2 będziesz musiał wejść do małego domku na wzgórzu po lewej. W środku znajdziesz apteczkę (Medikit ) oraz flary (Flare ).
Po wyjściu drugimi drzwiami przeskocz przez przeszkodę i udaj się na brzeg jeziora #1 . Nadejdzie dwóch przeciwników #2 . Jeżeli posiadasz morfinę, wykorzystaj ją, by przebiec obok nich niespostrzeżenie, dobiegnij do pomostu, gdzie automatycznie wsiądziesz w łódkę i przepłyniesz na drugą stronę.
Po dotarciu na drugą stronę skieruj się w stronę oznaczonego celu na mapie, na sam koniec drogi do swojego samochodu - tam skąd przyszedłeś. Oficera omiń trzymając się lewej strony. Niestety gdy dotrzesz do blokady na drodze #1 będziesz już zmuszony do pozbycia się dwóch strażników . Biegnij cały czas prosto, dotrzesz do swojego samochodu #2 .