The Third Man - Prison | Opis przejścia Velvet Assassin poradnik Velvet Assassin
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
The Third Man - Prison
Cele:
- dostarcz pigułkę z cyjankiem trzeciemu agentowi.
Ilość możliwych zabójstw: 26
Znajdźki: 4
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1500 EXP
Przejdź przez pierwsze drzwi, po przejściu korytarza, w kolejnym pomieszczeniu znajdziesz ogromną skrzynię, którą możesz przesunąć #1 . Przesuń ją na tyle, by zasłonić padające na drzwi światło. W kolejnym korytarzu spacerować będzie żołnierz #2 . Na skrzyni obok znajdziesz apteczkę (Medikit ). Kiedy się odwróci, przejdzie do końca i podpowie Ci, że zasilanie nie jest wyłączone i wylana woda na ziemi znajduje się pod napięciem. Gdy skończy gadać, zabij go.
Wybierz drzwi po lewej, w środku czekaj Cię odczekanie kolejnej rozmowy pomiędzy dwoma żołnierzami #1 . Kiedy skończą, jeden z nich pójdzie na prawo, natomiast drugi podejdzie do ogrodzenia #2 . Jak tylko się odwróci, zabij go i zabierz ciało do cienia.
Po powrocie drugiego strażnika zbliż się powoli od tyłu i zadźgaj go nożem #1 . Uważaj na potłuczone szkło po prawej. Na stoliku znajdziesz apteczkę (Medikit ) i morfinę (Morphine ). Drzwi niestety będą zamknięte, odwróć się i udaj na przeciwną stronę. Po przejściu przez drzwi zejdź po drabinie. Zaczekaj na krążącego wokół maszyn strażnika #2 . Miej również na uwadze Niemca na górze, postaraj się pozbyć tego na dole w momencie, gdy znajdzie się on w cieniu, po drugiej stronie maszyn, jak najdalej od schodków i obserwującego go kompana. Przeszukując ciało znajdziesz klucz (Shiny Key ).
Ostrożnie wróć na górę i udaj się do drzwi, które wcześniej były zamknięte. Przy pomocy klucza odblokuj wejście. Zerknij przez dziurkę do klucza i gry tylko strażnik będzie szedł z lewej strony, zatrzyma się na chwilę przed drzwiami. Wejdź do środka i go zabij #1 . Na beczkach, na dole pomieszczenia, znajdziesz morfinę (Morphine ). Użyj przełącznika #2 , by wyłączyć zasilanie.
Powróć do korytarza, w którym znajdowała się woda. Teraz możesz bezpiecznie przejść dalej. Po schodach wyjdź na pierwsze piętro, wyżej przejście jest zablokowane. Wejdziesz do bardzo ciemnego pokoju, musisz uważać na strażników z latarkami. Po chwili powinien przyjść pierwszy z nich #1 . Zatrzyma się po lewej, następnie ruszy w kierunku drzwi. Zabij go jak najszybciej. Idź korytarzem prosto. Na drugim końcu rozmowę będzie prowadziło dwóch strażników. Zanim skończą udaj się w przejście po lewej i zabij patrolującego tam żołnierza #2 . Drzwi będą zamknięte, wróć się do głównego korytarza.
Skręć w lewo, zaczekaj aż przyjdzie jeden ze strażników i odwróci się #1 . Ty również zrób w tył zwrot i przejdź na drugą stronę korytarza, gdzie będzie spacerował żołnierz z latarką . Będzie robił niewielkie kółka wokół skrzyń #2 , zabicie go nie powinno sprawić Ci większych problemów. Po raz kolejny zawróć i przejdź przez drzwi na końcu.
W pomieszczeniu znajdziesz klucz (Shiny Key ) oraz mundur SS (SS Uniform ) #1 . Wejdź do szafy i przebierz się. Wyjdź i skieruj się w stronę drzwi, gdzie zabiłeś jednego żołnierza, gdzie drzwi były zamknięte. Otwórz je przy pomocy klucza. Wejdziesz do sporego pomieszczenia #2 . Aby przedostać się na drugą stronę będziesz musiał przejść bardzo blisko spacerującego po środku Niemca.
Gdy ten znajdzie się po drugiej stronie, przemknij się za stoliki #1 . Podczas jego powrotu pasek informujący o Twojej przykrywce niemalże zniknie, postaraj się być jak najbliżej ściany. Przejdź przez kolejne drzwi. Długi korytarz ze sporą ilością straży #2 . Na dole znajdziesz dwóch. Jeden z nich podejdzie do drugiego i zaczną rozmawiać. Wykorzystaj ten moment i trzymając się bardzo blisko ściany po lewej przebiegnij na schody.
Wyjdź na samą górę i użyj urządzenia #1 , by otworzyć sobie kolejne przejście. Zejdź poziom niżej i prawą stroną - tą, gdzie nie ma strażnika - przejdź do końca. Furtka będzie otwarta #2 , udaj się do drzwi.
W kolejnym pomieszczeniu przebiegnij prawą stroną na sam koniec. Natrafisz tam również na strażnika. Postaraj się nie zbliżyć do niego za bardzo #1 . Kolejne drzwi doprowadzą Cię do gabinetu. Na biurku znajdziesz apteczkę (Medikit ). W drugim pomieszczeniu na stole znajdziesz klucz (Shiny Key ). Schowaj się do szafy po prawej i przebierz się. Nie wychodź dopóki do pokoju nie wkroczy oficer . Kiedy tylko zacznie kierować się w stronę drzwi, opuść szafę, zakradnij się za niego i zabij #2 . Przejdź dalej i zabij również strażnika opierającego się o regały . Powróć do szafy i ponownie się przebierz.
Podejdź do urządzenia na środku #1 , przy pomocy klucza otworzysz furtkę. Teraz musisz wrócić tą samą drogą, którą przybyłeś. Uważaj na strażników w sali z celami, szczególnie tego na parterze. Cały czas trzymaj się blisko ściany, by się nie zdemaskować. Dotrzesz do otwartego przejścia #2 . W szafce znajdziesz shotgun-a z nabojami (Shotgun with 18 shots ) oraz Lugera. Przejdź dalej.
Wejdź do szafy i zrzuć z siebie uniform SS. Zajmij się żołnierzem po lewej #1 . Idź wzdłuż cienia, który utworzyła kolumna, nie zapomnij przenieść zwłok żołnierza w zacienione miejsce, by Niemiec po drugiej stronie go nie zauważył. Kolejnym celem jest wspomniany Niemiec #2 . Odczekaj aż wejdzie do zakątka z lampą, w przeciwnym wypadku możesz zostać zauważony przez oficera.
Gdy tylko oficer zacznie kroczyć na prawo w stronę łóżka #1 zakradnij się do niego i wyeliminuj. Za kolejnymi drzwiami czeka Cię cel Twojej misji. Powoli podejdź do stojącego Niemca #2 i zadźgaj go. We wnęce kliknij na wiszący łańcuch.