Death Of The Butcher - Cathedral | Opis przejścia Velvet Assassin poradnik Velvet Assassin
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Death Of The Butcher - Cathedral
Cele:
- odszukaj Schuntzel-a;
- znajdź wejście do katedry.
Ilość możliwych zabójstw: 29
Znajdźki: 6
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1400 EXP
Idź przed siebie, po chwili będziesz musiał przeskoczyć na drugą część pomostu. Natrafisz na swoich pierwszy przeciwników. Gdy tylko pierwszy żołnierz zacznie iść przed siebie, rusz za nim i ukryj się za skrzyniami po prawej. Pozbędziesz się go, gdy ten będzie wracał #1 . Podejdź na spokojnie do kolejnego Niemca , na końcu pomostu, i zadźgaj od tyłu. Następnie wyjdź po drabinie na górę. Wybierz drogę po lewej, albowiem po chwili tuż przed drzwi chaty wyjdzie wróg, którego nie będziesz w stanie nijak zaatakować od przodu. Przy pomocy skrzyń wespnij się na dach pomieszczenia #2 i zeskocz po drugiej stronie.
Wybierz drogę w lewo. Na prawo znajdują się stosy cegieł, przy których znajdziesz apteczkę (Medikit ) oraz morfinę (Morphine ). Na środku, na moście, stoi i rozmawia dwóch żołnierzy, wykorzystaj ten fakt by prześlizgnąć się do małego pomieszczenia #1 , gdzie zabijesz czuwającego przy drzwiach żołnierza oraz zabierzesz ze stolika klucz (Shiny Key ). Przeczekaj chwilę aż strażnicy zakończą rozmowę, po czym udaj się za jednym z nich #2 pod balustradę, gdzie go zabijesz.
Drugiego strażnika najłatwiej zabijesz gdy przejdziesz zasłoniętym przejściem za mostem, podkradniesz się jak najbliżej (skrzynia z radiem #1 ), a następnie użyjesz morfiny zabijając swoją ofiarę od przodu. Przejdź przez drzwi. Przeczekaj chwilę aż jeden z żołnierzy skręci za szopkę, gdzie będziesz mógł go na spokojnie wyeliminować #2 . Odłącz zasilanie ze skrzynki z bezpiecznikami wiszącej na ścianie.
Twoim kolejnym celem jest toaleta widoczna w oddali #1 . Musisz się tam schować, lecz bacznie przyglądaj się spacerującemu żołnierzowi . Gdy już będziesz w środku i wspomniany przeciwnik przejdzie kierując się w lewo, wyjdź z ukrycia i pozbądź się go. Na stole w szopie znajdziesz kolejną dawkę morfiny (Morphine ). Przejdź dalej, gdzie natrafisz na opierającego się o słup strażnika #2 . Drabinką zejdź na niższy poziom.
Na łodzi zauważysz dwóch Niemców. Na końcu pomostu znajdziesz apteczkę (Medikit ), natomiast w połowie drogi skrzynkę z bezpiecznikami - odłącz zasilanie. Wejdź na pokład, lecz nie kieruj się w stronę rozmawiających strażników. Poczekaj, aż trzeci strażnik przejdzie na prawą stronę #1 , przejdź przez bramkę i go zabij. Ponowie wróć na statek, tym razem jeden z Niemców spaceruje, co umożliwia Ci cichą eliminację obu. Schowaj się za cegłówkami #2 i kiedy cel stanie do Ciebie plecami - pozbądź się go. Na koniec zabij ostatniego Niemca .
Drzwi po lewej są zamknięte, natomiast ogrodzenie po prawej jest pod napięciem. Przesuń skrzynię #1 , a następnie wyłącz zasilanie przy pomocy wajchy. Możesz bezpiecznie otworzyć bramkę. W domku znajdziesz oficera . Podejrzyj go przez dziurkę od klucza i poczekaj aż zacznie iść w prawo, wtedy wemknij się do pomieszczenia i zajdź go od tyłu. Gdy przeszukasz ciało znajdziesz klucz (Shiny Key ). Na stoliku leży apteczka (Medikit ). W następnym pomieszczeniu znajdziesz kolejny klucz (Rusty Key ) oraz uniform SS (SS Uniform ). W głównym pokoju znajduje się szafa - wejdź do niej i przy pomocy odpowiedniego przycisku przebierz się #2 . Możesz teraz opuścić chatę.
Na zewnątrz będzie czekało na Ciebie kilku strażników #1 . Postaraj się nie zbliżać do nich za bardzo. Przemknij sprawnie do drzwi po drugiej stronie, które uprzednio były zamknięte. Przy pomocy zdobytego klucza otwórz je i wejdź do środka. Najszybszym sposobem na pozbycie się strażnika w kanałach #2 jest użycie morfiny. Możesz także spróbować zabawić się w zwabienie przeciwnika, lecz oba przejścia są znacznie od siebie oddalone, więc możesz mieć kłopot z zakradnięciem się do żołnierza. Użyj drabiny by wyjść na powierzchnię.
Twoim zadaniem jest przejście na drugi koniec placu nie zbliżając się za bardzo do patrolujących żołnierzy. Pierwszą przeszkodą jest oficer #1 . Poczekaj aż oddali się na drugą stronę ulicy, a następnie, czym prędzej przemknij obok ciężarówki w stronę słupa po lewej. Obejdź szopkę z tyłu, idąc przez krzaki. Gdy znajdziesz się na końcu, przy zabitym deskami końcu drogi, przemknij niezauważenie do przejścia, które znajduje się tuż obok budki wartowniczej. Natrafisz na toaletę #2 , w której się przebierz.
Tuż obok znajdziesz dziurę w murze, która zaprowadzi Cię dalej. W szopce po lewej znajdziesz apteczkę (Medikit ). Udaj się do ogrodu. Stań przy jednej z kolumn i poczekaj, aż strażnik patrolujący ścieżkę wokół drzewa przejdzie obok żołnierza stojącego przy przejściu #1 . Gdy się z nim uporasz czym prędzej zabierz zwłoki i ukryj gdzieś za krzakami. Gdy patrolujący strażnik zrobi kolejną rundkę, wybierz się za nim i gdy tylko przystanie - zabij. W rogu ogrodu, między krzakami, znajdziesz morfinę (Morphine ). Kolejny przeciwnik spaceruje po niewielkim placyku #2 . Zabij go gdy tylko przystanie.
Kieruj się dalej. Pozostanie Ci jeszcze jeden wróg do likwidacji. Wykorzystaj krzaki po prawej #1 by się ukryć jak najbliżej miejsca, w którym żołnierz zatrzymuje się na chwilę (następuje to mniej więcej w miejscu, w którym znajduje się aktualnie na obrazku). Przeszukując jego ciało znajdziesz klucz (Rusty Key ). Pozwoli Ci on otworzyć drzwi znajdujące się na tymże placu. Zejdź po schodach do piwnicy #2 , gdzie znajdziesz apteczkę (Medikit ), Lugera w szafce (Luger with 16 shots ) oraz szafę, do której wejdź i się przebierz.
Gdy wyjdziesz z piwnicy skieruj się do bramki po lewej. Po przeciwnej stronie ulicy znajdziesz morfinę (Morphine ) oraz apteczkę (Medikit ) #1 . Aby przemknąć obok patrolującego strażnika podejdź jak najbliżej do skrzyń #2 i gdy ten tylko przejdzie obok i znajdzie się w większej odległości, przemknij dalej trzymając się prawej stronie, blisko ogrodzenia.
Będąc obok samochodów otrzymasz nową wytyczną z informacją, że Twój cel znajduje się prawdopodobnie w katedrze. Wejście znajdziesz po przeciwnej stronie ulicy #1 , #2 .