Vampyr: Zła sława podąża za człowiekiem - solucja, opis przejścia Vampyr poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 października 2020
W tym rozdziale poradnika do gry Vampyr, Jonathan wyruszy do kanałów doków, gdzie czekać na niego będzie niemałe zaskoczenie... Nasza solucja pomoże przebrnąć przez niezbyt higieniczne kanały.
- Idź do znacznika na mapie - odnajdziesz tam metalową bramę prowadzącą do kanałów. Użyj ją, a przeniesiesz się do podziemnej części doków.
- Idź przed siebie, a dotrzesz do zaworów. Przekręć je, tak, żeby z tuneli przestała się lać woda. Dzięki temu, poziom wody zmniejszy się i będziesz mógł zejść na dół.
- Idź przez odsłonięte przejście, a będziesz świadkiem pojawienia się wielkiego wroga - Fergala. Ten przeciwnik jest bossem, z którym przyjdzie ci się teraz zmierzyć.
- Fergal, to wielki wampir, który posiada wielką siłę. Potrafi on tworzyć fale uderzeniowe, tworzy duchowe sobowtóry i ma spory zasięg ataków wręcz. Co jakiś czas, wróg skacze do góry i opada na ziemię, rażąc wszystko dookoła.
- To trudny przeciwnik, który w końcu zasługuje na miano bossa. W walce bardzo pomaga cierpliwość i nawet pojedyncze punktowanie wroga. Dłuższe combosy narażają nas na kontratak i silne ciosy wroga.
- Pomaga stworzenie lepszej broni palnej, szczególnie jak masz dobrej jakości spusty. Koniecznie uważaj również na widma, które wróg tworzy, gdyż są równie silne jak Fergal.
- W końcu wróg polegnie, a ty będziesz mógł kontynuować swoją podróż. Idź za śladami krwi, a niebawem dotrzesz do... wioski skalów.
- Spotkasz ich przywódczynię, Starą Bridget, która wyjaśni ci cała sytuację. Pozwiedzaj okolice i udaj się do wskazanej przez nią chatki.
- Spotkasz tam Harriet Jones, kobietę ze szpitala, która została przekształcona w dziwną odmianę wampira. Pomów z kobietą o okolicznościach ucieczki ze szpitala i o Seanie Hamptonie.
- Pomów jeszcze z Bridget i udaj się na powierzchnię. Wcześniejsza droga jest zablokowana - musisz iść na zewnątrz, kierując się strzałkami namalowanymi na ścianach.
- Wróć do Seana Hamptona. Mężczyzna właśnie spożywa kolację, którą są... resztki zwłok. W trakcie rozmowy, ponownie możesz zdecydować co zrobić z mężczyzną.
- Możesz go oczarować (jeśli zdobyłeś wskazówki o nim), puścić wolno, lub uśmiercić, wypijając krew. Każda decyzja ma konsekwencje - więcej w rozdziale dedykowanym mężczyźnie.
- Po dokonaniu wyboru, wyjdź na zewnątrz schroniska, podejdź do zwłok, a misja zakończy się.