Vampyr: Wieczne pragnienie - solucja, opis przejścia Vampyr poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 października 2020
Ten rozdział poradnika do gry Vampyr zawiera szczegółową solucję zadania "Wieczne pragnienie".
- Po scence, zejdź na dół i przejdź przez uchylone drzwi. Następnie naciśnij odpowiedni przycisk i przenieś się na drugą stronę. Będziesz mógł korzystać z tej sztuczki, żeby docierać do niedostępnych miejsc w świecie gry.
- Zejdź na dół i podejdź do zwłok. Zabierz z nich Używany Kołek - możesz go wykorzystać do walki. Broń automatycznie zostanie przypisana do drugiej ręki. Znajdziesz również klucz - podejdź do drzwi i otwórz je.
- Pomów teraz z Tomem i wykorzystaj w dialogu informację uzyskaną od Sabriny. Następnie wyjdź z baru i idź za śladami krwi. Po drodze czeka na ciebie walka z grupką bandytów, jednak nie są oni zbyt groźni. W końcu zobaczysz sporo krwi w budynku - w oddali zobaczysz dwie postacie. W ścianie znajdziesz wbitą kosę - zabierz broń i od razu wyposaż się w nią.
- Czeka cię walka z grupką opryszków. Gra nauczy cię, że możesz gryźć swoich przeciwników i tym samym pozyskiwać krew, potrzebną do wykorzystywania umiejętności.
- Kawałek dalej znajdziesz kolejnych wrogów. Potrenuj walkę, gdyż w świecie gry czeka na ciebie mnóstwo potyczek. Po walce, wejdź do magazynu, wejdź schodami na górę i przejdź mostem dalej.
- Gdy dotrzesz do dziury w rusztowaniu, użyj swojej wampirycznej mocy i przeteleportuj się na drugą stronę. Po drodze spotkasz trochę szczurów - w grze potraktowane zostały one jako mini zbiorniczek krwi. Możesz je wykorzystać do odnowienia krwi, co jest przydatne głównie na początku gry.
- W końcu przejdziesz na drugą stronę i dotrzesz do zwłok. Od tej pory, Jonathan będzie mógł korzystać z wyostrzonych zmysłów, by odnajdywać krew, czy pozyskiwać informacje o wrogach, czy różnych postaciach w grze.
- Idź za śladami krwi. Po drodze odkryjesz kryjówkę (hideout). To miejsce, w którym możesz wypoczywać, tworzyć przedmioty, czy rozwijać główną postać poprzez odblokowywanie nowych umiejętności.
- Idź za krwią, a dotrzesz do pubu - Turkusowy Żółw. W środku możesz porozmawiać z kilkoma mieszkańcami. Wypytaj Toma, barmana o nieznajomego, który odwiedził pub. Następnie idź na górę, a będziesz świadkiem interesującej cutscenki.
- Porozmawiaj z nieznajomym. Ten, niedługo przedstawi się jako Dr. Edgar Swansea i wyjaśni trochę zawiłość twojego położenia.
- Zejdź teraz na dół. Porozmawiaj z Sabriną i przymuś ją, żeby wyznała prawdę o nieznajomym, który odwiedził pub. W wyniku dialogu, zyskasz wskazówkę dotyczącą Toma Wattsa. Więcej o wskazówkach, mieszkańcach i korzyściach płynących z poznawaniem ich historii w dedykowanym rozdział naszego poradnika.
- Po scence, zejdź na dół i przejdź przez uchylone drzwi. Następnie naciśnij odpowiedni przycisk i przenieś się na drugą stronę. Będziesz mógł korzystać z tej sztuczki, żeby docierać do niedostępnych miejsc w świecie gry.
- Zejdź na dół i podejdź do zwłok. Zabierz z nich Używany Kołek - możesz go wykorzystać do walki. Broń automatycznie zostanie przypisana do drugiej ręki. Znajdziesz również klucz - podejdź do drzwi i otwórz je.
- Pomów teraz z Tomem i wykorzystaj w dialogu informację uzyskaną od Sabriny. Następnie wyjdź z baru i idź za śladami krwi. Po drodze czeka na ciebie walka z grupką bandytów, jednak nie są oni zbyt groźni. W końcu zobaczysz sporo krwi w budynku - w oddali zobaczysz dwie postacie. W ścianie znajdziesz wbitą kosę - zabierz broń i od razu wyposaż się w nią.
- Czeka cię teraz walka z pierwszym bossem w grze. Williamem Bishopem. To Skal - pomniejszy wampir, który jest dużo groźniejszy niż poprzedni wrogowie. Zachowaj czujność i odskakuj przed atakami. Uważaj szczególnie na jego skoki i wysysanie krwi.
- Po walce, podejdź do rannego, Seana, a rozpoczniesz cutscenkę. Po niej, wróć do pokonanego bossa i zabierz próbkę krwi. Czeka cię teraz dość długa scenka, a pierwsza misja w grze zakończy się sukcesem.