Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vampyr: Od miecza giniesz - solucja, opis przejścia Vampyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 października 2020

Ta strona poradnika gry Vampyr opisuje zadanie wątku głównego "Od miecza giniesz". Jonathan musi wyruszyć do szpitala, na który napadł Geoffrey McCullum.

1 - Vampyr: Od miecza giniesz - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Na zewnątrz spotkasz Starą Bridget (jeśli Sean Hampton ją nie zabił), która przekaże ci informacje o Lady Ashbury i sytuacji w szpitalu.
  2. Udaj się teraz do szpitala - po drodze napotkasz sporo wrogów. Wejdź do budynku i biegnij do gabinetu Edgara Swansea. Uruchom tryb widzenia wampira i idź za krwią, na otwarte właśnie poddasze.
2 - Vampyr: Od miecza giniesz - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Skorzystaj z windy, a natkniesz się na Geoffreya McCulluma. Mężczyzna rzuci ci wyzwanie - czeka cię walka z bossem.
  2. Geoffrey to dość silny boss, który włada silnym mieczem. Jego ataki odbierają dużo zdrowia, więc należy koniecznie ich unikać.
  3. Dodatkowo, na arenie będą pojawiać się snopy światła, przypominające reflektory. Stanie w nich, pali skórę Jonathana i odbiera punkty życia. Musisz cały czas ich unikać, jednocześnie uważając na ataki bossa.
  4. Na początku, Geoffrey spróbuje walki dystansowej. Będzie do ciebie strzelał, choć jego ataki bardzo łatwo ominąć i przeciwnik jest łatwym kąskiem do ataków.
  5. Walka robi się trudniejsza, gdy odbierzesz pół zdrowia bossowi. Wtedy rozpocznie szarżę z mieczem i pojawiać się będzie więcej świateł. Dobrze jest na ten moment walki zostawić całość amunicji do broni palnej i pokonać szybko wroga z pomocą np. strzelby.
3 - Vampyr: Od miecza giniesz - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Po walce, masz dwa wybory. Możesz oszczędzić Geoffreya, lub zużyć punkty doświadczenia, by przekształcić go w wampira.
  2. Po podjęciu wyboru, misja zakończy się. Czas wyruszyć na pomoc Edgarowi Swansea!