Vampyr: Od miecza giniesz - solucja, opis przejścia Vampyr poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 października 2020
Ta strona poradnika gry Vampyr opisuje zadanie wątku głównego "Od miecza giniesz". Jonathan musi wyruszyć do szpitala, na który napadł Geoffrey McCullum.

- Na zewnątrz spotkasz Starą Bridget (jeśli Sean Hampton ją nie zabił), która przekaże ci informacje o Lady Ashbury i sytuacji w szpitalu.
- Udaj się teraz do szpitala - po drodze napotkasz sporo wrogów. Wejdź do budynku i biegnij do gabinetu Edgara Swansea. Uruchom tryb widzenia wampira i idź za krwią, na otwarte właśnie poddasze.

- Skorzystaj z windy, a natkniesz się na Geoffreya McCulluma. Mężczyzna rzuci ci wyzwanie - czeka cię walka z bossem.
- Geoffrey to dość silny boss, który włada silnym mieczem. Jego ataki odbierają dużo zdrowia, więc należy koniecznie ich unikać.
- Dodatkowo, na arenie będą pojawiać się snopy światła, przypominające reflektory. Stanie w nich, pali skórę Jonathana i odbiera punkty życia. Musisz cały czas ich unikać, jednocześnie uważając na ataki bossa.
- Na początku, Geoffrey spróbuje walki dystansowej. Będzie do ciebie strzelał, choć jego ataki bardzo łatwo ominąć i przeciwnik jest łatwym kąskiem do ataków.
- Walka robi się trudniejsza, gdy odbierzesz pół zdrowia bossowi. Wtedy rozpocznie szarżę z mieczem i pojawiać się będzie więcej świateł. Dobrze jest na ten moment walki zostawić całość amunicji do broni palnej i pokonać szybko wroga z pomocą np. strzelby.

- Po walce, masz dwa wybory. Możesz oszczędzić Geoffreya, lub zużyć punkty doświadczenia, by przekształcić go w wampira.
- Po podjęciu wyboru, misja zakończy się. Czas wyruszyć na pomoc Edgarowi Swansea!