Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vampyr: Zabierz mnie do szpitala - solucja, opis przejścia Vampyr poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 października 2020

Ten rozdział poradnika gry Vampyr poświęcony został misji "Zabierz mnie do szpitala". Jonathan dociera do szpitala, gdzie czekają na niego pierwsze decyzje - czy oddać się żądzy krwi, a może pomagać napotkanym postaciom?

1 - Vampyr: Zabierz mnie do szpitala - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Idź w stronę mężczyzn bijących się ze sobą. Ekran zacznie pulsować na czerwono, co wskazuje na rosnącą żądze krwi Jonathana. Rozpocznij dialog z Clayem Coxem, a następnie go zahipnotyzuj.
  2. Idź teraz na krwawym szlakiem, który wskaże ci ustronne miejsce. Możesz tutaj podjąć pierwszy poważny wybór w grze, który wpłynie na przebieg rozgrywki i będzie miał wpływ na zakończenie. Możesz wypić krew Claya i zdobyć spory zastrzyk XP, lub puścić go wolno.
  3. Pamiętaj, że zbieranie wskazówek wpłynie na zwiększoną ilość doświadczenia postaci, której krew wyssiesz. Dodatkowo, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby później upolować Claya, gdy będzie bardziej łakomym kąskiem. Zalecam więc wstrzemięźliwość.
2 - Vampyr: Zabierz mnie do szpitala - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Po wyborze, idź do szpitala. W bramie napotkasz Dorothy Crane. Porozmawiaj z kobietą o placówce. Możesz teraz spędzić sporo czasu na rozmowy z mieszkańcami placówki - czeka na ciebie wiele wskazówek.
  2. Warto również udać się na pierwsze piętro - w jednym z pomieszczeń znajdziesz piłkę chirurgiczną. Szybką i dość silną broń jednoręczną. Warto ją ulepszać na bieżąco - szczególnie maksując umiejętność wysysania punktów krwi przy trafieniu.
3 - Vampyr: Zabierz mnie do szpitala - solucja, opis przejścia - Vampyr - poradnik do gry
  1. Udaj się teraz do swojego gabinetu i skorzystaj z biurka. Możesz przy nim tworzyć przedmioty (w tym lekarstwa dla chorych), czy analizować pozyskane próbki krwi.
  2. Przeanalizuj próbkę krwi Williama Bishopa. Po wszystkim, skorzystaj z łóżka i udaj się na spoczynek. Misja i rozdział dobiegną do końca.