Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Santa Monica - 03 | Vampire The Masquerade Bloodlines poradnik Vampire The Masquerade: Bloodlines

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

The Ghost Haunts at Midnight

Najwyższy czas wrócić do głównego wątku fabularnego. Udaj się znów do Asylum, musisz porozmawiać z Therese w sprawie Tunga, Nosferatu, który wprowadzi Cię do posterunku Sabbatu. Pogadaj z barmanem, pozwoli Ci wjechać na górę windą. Zanim wejdziesz do biura, będziesz musiał poczekać, aż siostry skończą rozmawiać. Wejdź i porozmawiaj z Therese. Żeby nie było zbyt łatwo, musisz wykonać dla niej misję , aby była w ogóle skłonna do współpracy. Na pocieszenie wiedz, że to zadanie to jeden z ciekawszych motywów w Bloodlines.

Historię dzieciństwa sióstr poznasz już wkrótce. - Santa Monica - 03 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Historię dzieciństwa sióstr poznasz już wkrótce.

Twoim zadaniem jest znalezienie przedmiotu będącego własnością ducha, którego Therese chce się pozbyć. W tym celu udać się musisz do Ocean House Hotel. Zejdź do kanałów włazem w alejce, na prawo od Bail Bonds, skręć w prawo, po czym otwórz drzwi kluczem od Therese i wyjdź drabinką na górę. Główne drzwi hotelu otwórz wytrychem.

Uważaj na spadający żyrandol. Obejrzyj gazetę na stoliku na wprost, po czym spróbuj wejść na górę jednymi ze schodów. Spadniesz na dół. Rozejrzyj się po okolicy. Jedne drzwi są otwarte. W pomieszczeniu, do którego wejdziesz, jedna ze ścian daje się rozbić. W następnym pokoju zobaczysz gazetę, obejrzyj ją. Artykuł o głowie dziecka znalezionej w pralce. Udaj się do pralni. Jedna z pralek otworzy się, a w środku... Klucz do Boiler Room. Tam też się udaj - są to drzwi z czerwoną żarówką nieopodal. Zejdź po schodach na dół. Dojdź do końca pomieszczenia z rurami, użyj przełącznika, po czym uciekaj ile sił w nogach. Właśnie włączyłeś zasilanie. Możesz już użyć windy. Gdy z niej wyjdziesz, duch rzuci w Ciebie obrazem. Odwróć się w lewo, zobaczysz ducha dziewczynki. Idź w jej stronę. Duch zniknie, pozostawiając po sobie gazetę, więc przeczytaj ją. Idź dalej w tą samą stronę, przejdź przez drzwi, które się otworzą, wyjdź, a następnie sprawdź następny pokój. Światło zgaśnie na chwilę i duch znów rzuci w Ciebie kilkoma przedmiotami, a na ścianie napisze zachęcające "Get out". Uważaj na stan zdrowia - chociaż ciosy te nie są silne, lepiej się pilnować. W szafce nocnej znajdziesz kluczyk. Gdy wyjdziesz, zobaczysz kolejną dziewczynkę. Ponownie udaj się w jej stronę. Symetrycznie sprawdź obydwa pomieszczenia, w tym drugim rozbij deski na podłodze i zeskocz na dół. Przeczytaj kolejną gazetę i wejdź do małego dźwigu towarowego przy barze. Gdy wyjdziesz, usłyszysz kobiecy głos proszący o pomoc. Podnieś dziennik (Diary). Trochę się wyjaśnia, co tu jest grane. Gdy duch trochę się wyszaleje, rzucając garnkami na wszystkie strony, wyjdź drzwiami i szybem wentylacyjnym przejdź dalej. Kobieta mówi "Be careful" - i ma rację. Gdy zeskoczysz, natychmiast wskocz na drabinę, inaczej zgniecie Cię winda. Drabiną wyjdź na samą górę i po gzymsie wejdź na korytarz. W pokoju 211 znajdziesz pierwszy amulet, podnoszący trwale Defense o 1. Kontynuuj wzdłuż korytarza, znajdziesz jeszcze jedną gazetę. Zawróć i pójdź w drugą stronę. Duch znowu będzie Cię drażnić. Idź przez drzwi do pokoju 218. Po deskach dostań się piętro wyżej. Przejdź koło pokazu efektów specjalnych robionego przez ducha, dalej drzwiami po lewej. Teraz uważaj, gdyż gorąca para z pękających ze ścian rur może Cię poważnie zranić. Wejdź do pokoju 310. Przeniesiesz się do hotelu z przeszłości, a na szafce znajdziesz szukany medalion. Zeskocz piętro niżej, wejdź do szybu windy. Zejdź jedno piętro po drabinie, znów po gzymsie wejdź na korytarz. Dojdź do głównego holu i wyjdź głównymi drzwiami. To by było na tyle. Silent Hill się kłania, prawda?

Próbujący Cię przestraszyć tanimi sztuczkami duch nie wie chyba, z kim ma do czynienia. - Santa Monica - 03 | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Próbujący Cię przestraszyć tanimi sztuczkami duch nie wie chyba, z kim ma do czynienia.

Kanałami wróć do miasta, podążaj do biura Therese. Zamiast swojej zleceniodawczyni, zastaniesz tam Jeanette. Teraz przed Tobą kilka wyborów:

- Możesz stanąć po stronie Therese, nie dając Jeanette medalionu, a także odmawiając jej wykonania misji niszczenia obrazów. Spowoduje to spadek sympatii u tej laluni i wykluczy dodatkowe korzyści omówione w dziale "easter eggs". W takiej ewentualności wyjdź z klubu, a zastaniesz w nim Therese, z którą kontynuować możesz negocjacje.

- Możesz dać Jeanette medalion oraz wykonać dla niej misję "Slashterpiecie", co zyska Ci jej sympatię, ale bardzo skomplikuje układ z Therese.

Moją propozycją jest pomieszanie tych dwóch rozwiązań, tzn. nie oddawanie Jeanette medalionu oraz wykonanie misji. Tym sposobem dostajemy najwięcej EXP.

Możesz włamać się do komputera Therese, żeby dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy. Np. faktu, że Vandal (gość z Banku Krwi) jest ghoulem. Oto hasła: "1baroness3", "business".