Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Santa Monica - 02 | Vampire The Masquerade Bloodlines poradnik Vampire The Masquerade: Bloodlines

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Kiedy skończysz, wróć do Mercuria. Daj mu Astrolite, możesz także dać znalezione za kratą wentylacyjną pieniądze (ponoć jego). Zleci Ci on zadanie wysadzenia posterunku Sabbatu w powietrze. Z tym jednak jeszcze poczekamy, najpierw trzeba dokładniej zwiedzić Santa Monica.

*Thinned Blood

Twoim zadaniem, danym Ci przez E., jest odnaleźć Lily. Pierwszy trop prowadzi do Dinera (X). Pogadaj z ekspedientką. Możesz wyłudzić trochę kasy, podając się za inspektora sanitarnego. Wypytaj ją o dziewczynę, której szukasz. Dostaniesz klucz do samochodu, zdjęcie oraz Bail Bond. Z tym ostatnim udaj się do Arthura Kilpatricka (1) (możesz z nim porozmawiać i otrzymać questa "A Bunty for the Hunter") oraz wejdź do jego komputera. Sprawdź dane osoby "toten, n" - takie nazwisko widnieje na kartce Lily. Dowiesz się, jakiego samochodu szukać. Znajduje się on na parkingu (7) - czerwony, sportowy wóz (jest w części parkingu oznaczonej 1c na ścianach i kolumnach). Otwórz bagażnik. Znajdziesz dziennik Lily, z którego wywnioskować można, że planowała ona napad na miejscowy bank krwi. Tam też się skieruj (drzwi są w alejce na prawo od wejścia do szpitala). Zejdź po schodach na dół i zagadaj do gościa w okienku (tak na marginesie jest to ghoul Teresy, którą wkrótce poznasz). Będziesz mógł kupować od niego Blood Packi, na pewno się przydadzą w końcowej części gry. Zagadaj go o możliwość wejścia na zaplecze. Jeśli się nie zgodzi (kwestia seduction, persuasion i intimidate, jak zawsze), będziesz musiał otworzyć wytrychem drzwi na prawo od jego okienka. Przepatrz dostępne pomieszczenia. W jednym znajdziesz mężczyznę, którego przy braku dobrej gadki lepiej zostawić w spokoju, w przeciwnym razie możesz się na nim pożywić (jako kobieta) lub przynajmniej poznać kod dostępu do jednego zamka - 1969. Ten sam kod poznasz włamując się do komputera w innym pokoju (hasło: "ambrosia"). Wejdź w korytarz z rzędem ciężkich, metalowych drzwi. Za pierwszymi z nich znajdziesz stertę pudeł i naścienny panel. Wprowadź do niego kod 1969, otworzy się przejście. Przełącz przełącznik na "On" i przejdź dalej. Spotkasz Lily. Zabije ona lekarza, po czym odbędziecie krótką rozmowę. Powiedz, że E. jej wybaczył. Kiedy Lily odejdzie, zagada do Ciebie ten pedziowaty sprzedawca krwi. Musisz go przekonać, żeby dalej sprzedawał Ci juchę (najzabawniej upora się z tym problemem wprawny w Dementation Malkavianin). Jeśli Ci się nie uda, konieczna będzie późniejsza łapówka, lub kolejne podejście do rozmowy. Kiedy wyjdziesz ze szpitala, udaj się na plażę, by zakończyć questa poprzez rozmowę z E. i Lily.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie