Tryby gry | Podstawy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Tryby gry
DEATHMATCH - Sprawa jasna - każdy zabija każdego do czasu kiedy jeden z graczy nie uzyska określonej ilości fragów. Oczywiście aby nie było zbyt łatwo za każde "samobójstwo" ilość twoich fragów spada o jedno oczko.
DOMINATION - Jest to tryb drużynowy polegający na zajmowaniu określonych punktów kontrolnych, na każdej z plansz są trzy określone miejsca, które należy jak najdłużej utrzymać w swoim posiadaniu.
CAPTURE THE FLAG - Kolejny tryb drużynowy sprowadzający się do wykradnięcia flagi przeciwnikowi i przetransportowania jej do własnej bazy. Jednocześnie nie można dopuścić do utraty własnej flagi. Wszystko wydawałoby się dziecinnie proste, jest tylko ten jeden problem, flagi są ukryte w prawdziwych fortecach, które może zdobyć tylko doświadczony gracz.
ASSAULT - Tym razem ze swoimi kompanami zabawisz się w jednostkę specjalną. Masz określony czas na wykonanie zadań np. dojście do jakiegoś punktu, zniszczenie pewnego obiektu. Aby całość nie była zbyt łatwa wszystkie cele twojej wyprawy są ukryte w trudno dostępnych miejscach. Ale nie znaczy to, iż zadania są niewykonalne. Kiedy uda ci się wykonać zlecone zadanie w określonym czasie, przechodzisz na drugą stronę barykady. To znaczy, iż teraz to ty nie możesz dopuścić do wykonania twojego wcześniejszego zadania przez boty przeciwnika.
TEAM DEATHMACH - Identyczny tryb jak Deathmatch tylko tym razem grasz drużyną.
LAST MAN STANDING - Jak sama nazwa wskazuje gramy tu do ostatniego "żywego". Każdy z graczy ma określoną ilość "żyć" i gra się do momentu gdy na mapie zostanie jeden gracz. Jest to trudny, ale zarazem bardzo interesujący tryb rozgrywki.
TOURNAMENT - Tym razem przechodzisz kolejne mapy walcząc z coraz to lepszymi przeciwnikami - botami. Tutaj wygrywają tylko najlepsi, którzy nie mają skrupułów aby fragować wszystko co się rusza.