Deathmatch - Pressure | Mapy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Deathmatch - Pressure
Przeciwnicy: Archon - Psychotic, Nikki - Civilian, Raven - Criminal, Bart - Economist
Limit fragów: 20
Broń: Rocket Launcher, Pulse Gun, Mini Gun, Shock Rifle, Flak Cannon, Ripper,
Typ: Deathmatch
Jedna z moich ulubionych plansz. Pewnie zastanawiasz się dlaczego? Już wyjaśniam... Wiesz jak wygląda komora ciśnień i masz jakieś pojęcie o jej działaniu. Twórcy gry umieścili na tej mapie taką komorę ciśnień, ale oczywiście kto by tam chciał wchodzić skoro byłaby pusta, i tu twórcy gry wyszli nam naprzeciw, umieszczając tam najlepszą zbrojownię na mapie. Znajduje się tam Rocket Launcher, magazynki do niego, osłona, oraz Damage Amplifier. Oczywiście jest to pomocne ale pod warunkiem iż żaden bot przypadkowo oczywiście nie naciśnie białego przycisku, a ciało twojego bota nie rozpryśnie się na miliony kawałków pod wpływam ciśnienia!! Ale lepiej to wygląda jak to ty czynisz tą niedźwiedzią przysługę, oczywiście przypadkowo. Reszta planszy to jeden wielki labirynt, jednak mimo to łatwo go opanować po kilku minutach. Ciekawym rozwiązaniem jest umieszczenie nad korytarzami rusztowań gdzie znajdują się różne upgrade. Oczywiście również bardzo dobrze rozwala się z nich innych przeciwników, gorzej już jest kiedy to nas ktoś "zmiecie". Bo szczerze mówiąc ciężko jest na tych blachach wypatrzyć przeciwnika. W takim przypadku jedynym ratunkiem jest ucieczka. Na tej planszy najlepiej spisuje się Rocket Launcher, który sieje prawdziwe spustoszenie w korytarzach i nie tylko. Reszta broni może nie najlepiej sprawdza się w tych warunkach ale dobrze mieć pod ręką jakąś pukawkę w razie skończenia się amunicji w bazooce.