Deathmatch - Turbine | Mapy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Deathmatch - Turbine
Przeciwnicy: Lexington - Gun Fighter, Cail - Criminal, Annake - Demolitions Expert, Slain - Veteran Solider
Limit fragów: 15
Broń: Rocket Launcher, Bio Rifle, Flak Cannon, Shock Rifle, Ripper, Pulse Gun, Sniper Rifle, Mini Gun
Typ: Deathmatch
Po zaliczeniu FRACTAL możesz zacząć rozgrywkę w trybie DOMINATION. Jednak na razie pozostańmy na tej mapie. Po trudnych przejściach w planszy poprzedniej możemy się trochę odprężyć ale nie do końca. W tej lokacji każda z umieszczonych broni sprawdza się znakomicie, gdyż jest to połączenie korytarzy z długimi i niezbyt wąskimi pomieszczeniami. Można by powiedzieć, że tylko ROCKET LAUNCHER jest nieużyteczny, jednak to stwierdzenie jest dość mylne gdyż ta broń bardzo dobrze się sprawdza również w tych warunkach, co prawda dla mało zaawansowanych graczy może się stać niebezpieczny, z racji dość dużej ilości skrzyń pomiędzy którymi gracz może się zaplątać w momencie ładowania tej śmiercionośnej broni. Warto zauważyć iż na platformie gdzie znajduje się Mini Gun w ścianie jest tunel ze zbroją oraz dodatkową amunicją do Rocket Launchera. Na moście dzielącym główne pomieszczenie znajduje się osłona, można się do niej dostać wychodząc po pobliskich schodach.