Deathmatch - Fractal | Mapy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Deathmatch - Fractal
Przeciwnicy: Luthienne - Civilian
Limit fragów: 15
Broń: Shock Rifle, Rocket Launcher
Typ: Deathmatch
A oto zaczynają się schody w planszy trzeciej. Jakby nie patrzeć to masz do czynienia zaledwie tylko z jednym przeciwnikiem. Jednak sprawa nie wygląda tak różowo jakby się mogło wydawać. Cała mapa jest bardzo mała i prosto skonstruowana. Jest to zaledwie jedno dwupoziomowe pomieszczenie z dwoma windami. Na piętrze znajdują się apteczki oraz Rocket Launcher. Na poziomie podstawowym jest osłona oraz Shock Rifle. Wszystko super ale do czasu jak zaczniecie grać. Na taj mapie zawsze stosuję dwie taktyki. Pierwsza polega na czatowaniu na przeciwniczkę z załadowaną granatami bazooką u wylotu windy. Jak tylko usłyszę, że winda wyjeżdża puszczam przycisku myszki a pociski powoli opadają na dno windy raniąc bota. Następnie zeskakuję na pierwszy poziom i ładuję Primary Attack, zazwyczaj bot zjeżdża razem z windą i wtedy rozkłada się go na łopatki za pomocą 6 pocisków. Drugi sposób to bieganie po górnym okręgu w oczekiwaniu na przeciwnika. Kiedy wreszcie znajdzie się przed tobą ładujesz Primary Attack równocześnie wycofując się za pierwszą lepszą kolumnę. Odchodzimy na odpowiednią odległość i tylko czekamy aż sylwetka bota wyłoni się zza kolumny. Tylko jedna uwaga - łatwo w ten sposób popełnić samobójstwo... A tak poza tym to podłoga lubi się otwierać!!