Power Plant - część 1 | Sanctuary | Unreal II The Awakening poradnik Unreal II: The Awakening
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Zaraz za pierwszymi wrotami znajdziesz trochę naboi. Drugie, te szklane, przeprowadzą Cię na otwartą przestrzeń. Będziesz musiał stawić czoła Skaarj Warriorowi oraz kilku słabszym wersjom, strzelającymi do Ciebie z górnych półek skalnych. Gdy oczyścisz okolicę, ruszaj po schodkach i dalej przez mostek w stronę wielkiego budynku.
Tutaj zaatakuje Cię z lewej kolejny Skaarj Warrior. Możesz spróbować wrzucić go do wody, co ułatwi walkę. Gdy zostanie po nim tylko wspomnienie, skręć w lewo i obejdź pod skalną ścianą i dalej po metalowym chodniku zbiornik wodny. Po drugiej stronie obok martwego ciała znajdziesz broń i naboje, oraz nowego przeciwnika.
Kolejny zbliży się do Ciebie w okamgnieniu. Musisz przejść na przeciwległą stronę zbiornika wodnego - najlepiej trzymając się elektrowni. Na placu zobaczysz kolejną kamerę i dowiesz się od Millera, że jesteś prawie na miejscu. Niestety biedny chłopak wyjdzie zawczasu z ukrycia i padnie ofiarą Skaarj.
Znajdź pomieszczenie kontrolne generatora.
Ruszaj po schodkach na gorę i dalej chodnikiem do miejsca, gdzie natkniesz się na właz. Otwórz go i rozwal czekającego w środku przeciwnika. Zeskocz do ciemnego pomieszczenia. Znajdziesz tu granatnik i trochę naboi. Otwórz drzwi by dostać się na kładkę prowadzącą do generatora (w prawo, na razie je omiń) oraz do pomieszczenia kontrolnego (na wprost i w lewo).
Udaj się korytarzem od razu do windy i wyjedź nią wyżej. Przygotuj granatnik - gdy tylko wejdziesz do szerokiego korytarza, przez wielkie okna wpadną do pokoju dwa Skaarj Warriory. Za wielkimi wrotami zobaczysz w końcu pokój kontrolny - aktualnie okupowany przez jednego oponenta, robiącego niemile rzeczy pewnemu naukowcowi.
Poszukaj miejsca, gdzie leżą naboje. Tam też będzie właz prowadzący w dół. Miej się jednak na baczności - w wąskim tunelu czeka na Ciebie wroga kreatura. Idź na jego koniec i zniżając się wejdź pod podłogę pokoju kontrolnego. Przejdź szybko w prawo (czyli w stroną tunelu, którym tu wszedłeś) i szybko wyskocz przez dziurę pomiędzy ścianą a kratką by zająć się czyhającym tam stworem.