Avalon | NC962VIII | Unreal II The Awakening poradnik Unreal II: The Awakening
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Dowiedz się, co Cię zestrzeliło.
Wyłącz działo planetarne.
Podczas podejścia do lądowanie zostaniesz ostrzelany i sprowadzony na ziemię w niekoniecznie najlepszy ze sposobów. Planetę opanowali Skaarj! Słuchaj ciągle Aidy informującej Cię o celach misji oraz aktualnej sytuacji. Udaj się w dół urwiska, uważając by nie spaść ze stromego zbocza. Przy ciele znajdziesz naboje.
Wejdź do wieży kontrolnej.
Ruszaj ścieżką w stronę zabudowań. Po drodze spotkasz kilku przeciwników, nie będących w żadnym razie przyjaźnie nastawionych. Gdy już oczyścisz sobie przejście, wejdź do windy umieszczonej w białej kolumnie podtrzymującej konstrukcję, zlokalizowanej z prawej od ścieżki. Wyjedź nią w górę.
Tam zobaczysz, jak Skaarj puszcza w dół biednego człowieka. Załatw obstawę i wyjdź po schodkach na górę. Tam ruszaj do sali, w której dawno temu rozmawiałeś Tam, po oczyszczeniu sali z wrogich sił, podejdź do centralnego panelu kontrolującego działo i wyłącz je. Nadejdzie komunikat od pozostałych przy życiu Marines.
Spotkaj się z McMillan'em na lądowisku.
Ruszaj do windy. Niestety zostanie ona zablokowana przez Skaarj. Trzeba przywrócić zasilanie. Po rozmowie z dowódcą będziesz musiał osłaniać człowieka, który to dla Ciebie zrobi. Przygotuj karabin snajperski i podejdź do miejsca z amunicją (na lewo po wyjściu z windy). Przeszukaj okolicę, wojaka znajdziesz przy palącym się ogniu.
Ochraniaj żołnierza kiedy ten będzie naprawiał zapasowy generator.
Kiedy wojak ruszy w stronę generatora, będziesz musiał w okamgnieniu reagować na pojawiające się w okolicy oddziały Skaarj. Zadanie trudne, gdyż te ruchliwe stwory ciężko trafić z tej odległości. Kilka prób to konieczność zanim uda Ci się przetrwać tę część. Gdy wojak naprawi zasilanie, wchodź do winy i zjedź nią w dół.
Tam spotkasz żołnierza. Biegnij za nim ścieżką, zajmując się napotkanymi po drodze przeciwnikami. Wyjdź po górskiej ścieżce na płytę lądowiska. Tam porozmawiasz sobie z dowódcą i wezwiesz Atlantis. Niestety okolica w okamgnieniu zaroi się od wrogich jednostek. Zeskocz w stronę widocznego (za bazą) wąwozu i zbierz leżącą przy skale amunicję.
Ochraniaj teren do póki Atlantis się nie pojawi.
Pierwsza fala nadejdzie z dwóch stron. Zaraz potem usłyszysz, że Atlantis ma problemy. Sprzątnij czym prędzej drugą falę. Nadleci Twój statek. Niestety nadchodzące wydarzenia zmienią całkowicie obraz poznanego przez Ciebie świata.