Polaris Geologics Research - Rooftop | Janus | Unreal II The Awakening poradnik Unreal II: The Awakening
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Nie możecie połączyć się z Atlantis. Sygnał jest zagłuszany. Naukowiec przypomniał sobie jednak o starym nadajniku, którego ze względu na wiek nie da się zagłuszyć. Biegnij za nim do pomieszczenia kontrolnego. Tam dowiesz się, co należy wykonać, nim doktorek zabierze się do pracy.
Przygotuj obronę na wrogi najazd.
Poinformuj Meyer'a kiedy może aktywować nadajnik.
Zabierz naboje oraz dwa słupy pola siłowego z pomieszczenia kontrolnego i udaj się na zewnątrz. Tam, pośród kilku Marines, znajdziesz trzy wieżyczki i jeszcze kilka pali (łącznie powinieneś mieć ich 9). Wydaj ludziom rozkazy: rozstaw wszystkich po kątach, z zaznaczeniem, by ten największy pilnował okolicy (perimeter) i jeden pomieszczenia kontrolnego. Sam powinieneś o siebie zadbać, więc nie wybieraj ostatniej opcji.
Obronę proponuję rozłożyć w następujący sposób. Trzy pale na jedno wejście. Tworzysz coś w rodzaju wąskiego tunelu, ograniczającego wchodzących. Jak widać na załączonych obrazkach, jeden pal wbijasz przy wejściu, drugi przy słupie, trzeci przy budynku. Wrogi żołnierz będzie musiał iść tym tunelem lub strzelać do niego, a to wprowadzi go wprost na postawioną wprost przed takim tunelem wieżyczkę. Idź do Meyera i powiedz że jesteś gotowy (wybierz Yes).
Chroń Meyer'a póki ten nie skontaktuje się z Atlantis.
Wracaj na zewnątrz. Natarcie już się rozpoczęło. Wyjdź wyjściem środkowy (naprzeciw pomieszczenia z naukowcem, będę używał nazewnictwa zgodnie z tą pozycją) i zajmij się wojakami, którzy wylądowali z lewej. Zaraz pojawi się kolejny patrol, trochę dalej w tą stronę. Kiedy zajmiesz się trzecim, Meyer oznajmi, że musisz ustawić antenę zlokalizowaną przy markerze #4.
Ruszaj do wyjścia z prawej. Tam, jeszcze trochę dalej, znajdziesz chorągiewkę z napisem "4". Podejdź do anteny i uruchom ją, przesuwając dźwignię na panelu kontrolnym. Zaraz pojawi się więcej przeciwników. Broń się zacięcie i pilnuj wejścia do pomieszczenia kontrolnego. Gdy załatwisz wszystkich, nadejdzie informacja od naukowca.
Idź do Meyer'a do pokoju kontrolnego, by skontaktować się z Atlantis.
Jak tylko wejdziesz do pokoju kontrolnego, obejrzysz krótką pokazówkę. Po niej misja dobiegnie końca. Ale zacznie się niedobrze dziać. Wrócisz na Atlantis, by porozmawiać ze zwierzchnikiem.