Poziom 8 - The Letter | Opis przejścia Unravel poradnik Unravel
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Poziom 8 - The Letter
Pola pełne wron
Początek jest prosty, wystarczy iść w lewo i trochę poskakać. Warto zwrócić uwagę, że za rozbijanie lodu, który znajduje się na zbiornikach wodnych nagradzane jest osiągnieciem: Obsessive (musisz jednak rozbić wszystkie w jednym podejściu, aż do skrzynki pocztowej). Problem może pojawić się dopiero, gdy napotkasz wrony. Musisz się chować za obiektami, gdy tylko ujrzysz nadlatującego ptaka. Pod koniec drogi, gdy będziesz już widział kłębek, możesz spróbować użyć lassa, by szybko uciec przed ptakiem, który będzie już blisko. Dalsza zabawa zaczyna się w szopie...
Szopa
Musisz utworzyć duży most do góry: raz w prawo, dwa razy w lewo i raz w prawo do lewej lampy. Wypchaj tam karton, który znajdziesz na początku etapu. Wyskoczysz z niego na deskę nad lampami - przejdź w prawo i pociągnij za rączkę młotek. Teraz utwórz z deską i młotkiem kolejny most i przepchaj tam skrzynkę, by wziąć guzik.
By wydostać się z pomieszczenia musisz użyć okna po prawej stronie. Możesz zwalić tam karton i przesunąć go pod okno lub rozhuśtać się na młotku.
W kolejnym pomieszczeniu możesz odnaleźć dwa sekrety. Najpierw idź w prawo po naczepie wozu i z pomocą zwisających lamp wyskocz do góry w lewo, do kolejnego kłębka koło siana. Teraz idź maksymalnie w prawo, gdzie znajdziesz zawieszony hak - przepchaj go całkiem w lewo, gdzie utworzysz trampolinę z lampą i będziesz w stanie wyskoczyć wyżej. Guzik znajduje się w prawym rogu. Stąd też możesz wydostać się z szopy opuszczając się na ziemię.
Z najwyższej lampy na wysokości haka rozbujaj się w lewo i przejdź za krawędź ekranu. Znajdziesz tam zielony pojemnik z farbą - zwal go na sam dół i przepchaj do prawego rogu. Tam znajdziesz kolejny - trzeci już - guzik, do którego musisz doskoczyć z owej puszki.
Druga droga, by wydostać się z pomieszczenia (poza tą koło pierwszego guzika), to rozpędzenie haka na piętrze koło siana w prawo, aby wyważył drzwi. Później musisz opuścić się na grunt. Uważaj na to, ile i jakich pętli narobiłeś wcześniej w szopie - jeśli zabraknie ci nici będziesz musiał się wrócić.
Studnia i drugi atak wron
Po chwili zobaczysz studnię. Otwórz właz z obu stron i najpierw opuść się w dół, by zebrać guzik. Później zrób trampolinę i wyskocz na rączkę, aby wyciągnąć z dołu wiadro. Obróć wiadro , by móc przejść przez pole pełne wron. W wiaderku jesteś całkowicie bezpieczny.
Za polem znajduje się jeszcze jeden sekret. Aby go zebrać: zalicz punkt kontrolny przed zamarzniętą kałużą, rozbij lód na wodzie i wyciągnij z niej pal, na którym zrobisz trampolinę. Wyskocz do góry i rozhuśtaj się, by zebrać guzik. Nie zaliczaj punktu kontrolnego po prawej stornie przed zebraniem guzika.
Zaś by przejść nad stogiem siana leżącym na wozie kawałek dalej, utwórz dwie trampoliny i wyciągnij koło spod wozu. Po nim będziesz mógł przejść nad przeszkodą. Po uwolnieniu ptaka z klatki, poprzez pociągnięcie pętli, ukończysz poziom, zdobywając zarazem osiągnięcie Reach out.