Poziom 7 - How Much is Enough | Opis przejścia Unravel poradnik Unravel
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Poziom 7 - How Much is Enough
Wędrówka przez skały
W kolejnym poziomie będziesz musiał omijać dużo zbiorników z kwasem poprzez huśtanie się na wysokości. Zaraz po zebraniu pierwszego kłębka na skale możesz znaleźć pierwszy guzik. W tym celu opuść się w dół za punktem kontrolnym i przejdź pod skałą w lewo uczepiając się haków. By to zrobić, na każdej pętli wiąż sznurek i przesuwaj się między nimi trzymając jednocześnie przycisk od zarzuconego lassa oraz klawisz podciągania się na linie.
Po pokonaniu drugiego basenu ściągnij ostrożnie kamień, by móc wyskoczyć na skałę. Następnie rozhuśtaj się na pętli nad głową w lewo - znajdziesz tam drugi guzik. Ewentualnie zostaniesz tak od razu wyrzucony i możesz nawet nie zauważyć, kiedy zbierzesz sekret.
Biuro i karaluchy
Znajdziesz się w domku po krótkiej drodze w prawo, gdzie czają się karaluchy - chwila przebywania z nimi i zostaniesz zjedzony. Najpierw naciśnij włącznik prądu pod biurkiem - światło odstrasza insekty. Lampkę możesz kontrolować przez zaczepienie się o nią i przesuwanie wysięgnika.
Następnie pchaj krzesło i zwal na ziemię drugą lampkę, a niebawem dojdziesz do końca pomieszczenia. Klapę otworzysz zawiązując o nią jeden koniec sznurka, a drugi o urządzenie na szafce, które możesz nieco popchnąć.
Po wyjściu z budynku, najpierw podskocz i rozbujaj się na antenę po lewej, by zdobyć zapas sznurka. Uważaj na drut pod napięciem, gdy uderzają pioruny - wystarczy szybko podskoczyć, gdy usłyszysz huk piorunu. Następnie zawiąż linę o słup i wybij się nad antenę - po lewej stronie na dachu znajdziesz trzeci już guzik.
Na ostatnim słupie wyskocz na wagonik. Na końcu jego drogi trafisz na taśmę, która prowadzi wprost do pieca - wyskocz na blachę, zabierz kłębek i zrzuć lampę, po której wyskoczysz unikając pieca - uważaj jednak, by nie zaplątać sznurka wokół obudowy - zabraknie ci go wtedy, by dotrzeć do kolejnego punktu kontrolnego.
Maszynownia
Znajdziesz się w maszynowni. Dużo rzeczy będzie cię tutaj chciało zabić. Musisz dotrzeć aż do mechanizmu sprężynowego, który wyrzuci cię do góry. Wcześniej jednak przejedź jeszcze na lince kawałek dalej - dostrzeżesz tam kolejny guzik. Po czym kieruj się w prawo. Zebranie tego guzika nagradzane jest osiągnięciem: Undaunted.
Na końcu drogi w prawo opuść się niżej i przyciągnij do siebie poruszający się żółty mechanizm (maksymalnie). Później przesuń u góry żółtą metalową rączkę w prawo, a wtedy wysuną się dwie pętle, na których zmontujesz trampolinę.
Biuro w maszynowni
Gdy wejdziesz w mały korytarz na górze zaprowadzi cię on do biura. Nie dotykaj lampy - porazi cię prądem. Najpierw wysuń pociągając rękoma szufladę pierwszą, potem drugą. Znajdziesz w niej ostatni guzik.
Teraz wysuń ostatnią szufladę, a potem urządzenie w ścianie i wejdź w powstały otwór. Tam na skrzynce z bezpiecznikiem zrób supeł i przeskocz przez rurę powyżej i opuść się w dół - masz teraz dostęp do bezpiecznika, który musisz wyłączyć ciągnąć go w dół. Teraz w biurze światło już się nie świeci - zejście na podłogę spowoduje, że zostaniesz zjedzony przez karaluchy. Zawieszony na lampie przeskocz na biurko po prawej. Ukończenie poziomu powoduje przyznanie trofeum: Shut Down.