Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unravel - poradnik do gry

Unravel - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel poradnik Unravel

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Poziom 2 - The Sea

Droga do latawca

Drugi poziom zaczynasz w lesie - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry

Drugi poziom zaczynasz w lesie. Idź w prawo, a niebawem dostrzeżesz kosz na śmieci. Uczep się puszki, której użyjesz, by wskoczyć na murek. Zawiąż sznurek o lunetę i ławkę, by wyskoczyć na jej oparcie, skąd będziesz mógł lassem chwycić pętlę na znaku na drzewie.

Dotrzyj do latawca uwięzionego na gałęzi - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Dotrzyj do latawca uwięzionego na gałęzi

Na gałęziach skonstruuj kolejną trampolinę, a gdy wyskoczysz wyżej, uczep się latawca. Musisz teraz nim sterować góra/dół, by omijać gałęzie drzew, aż dolecisz do kolejnego kłębka wełny. Zacznij wiązanie od prawej strony, gdyż inaczej zabraknie ci nici.

Przy trzeciej gałęzi u góry wyostrz wzrok - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry

Przy trzeciej gałęzi u góry wyostrz wzrok. Znajduje się tam guzik. Nie przejmuj się, gdy łapiąc go spadniesz z latawca, guzik i tak jest już w twoim posiadaniu. Za zebranie tego guzika odblokujesz również osiągniecie: Eagle Eye.

Szyszki i krab

Wrzuć szyszki do rowu, by móc go przekroczyć - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Wrzuć szyszki do rowu, by móc go przekroczyć

W wydostaniu się z rowu na dole drzewa z kłębkiem pomogą ci szyszki. W kolejnej dziurze znajduje się krab - uważaj, gdyż zechcą one zmiażdżyć się swoimi kleszczami. Rozhuśtaj się na palach, by wydostać się z dziury. Wcześniej jednak wyostrz wzrok, by dostrzec jeden z guzików w wodzie. Szybko opuść się na chwilę na linie, aby go zebrać.

Drugi guzik nie wymaga dodatkowych wyjaśnień... - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Drugi guzik nie wymaga dodatkowych wyjaśnień...

Pociągnij patyk, by odblokować przejście po gałęzi drewna. Pod pomostem, idąc maksymalnie w lewo odnajdziesz drugi guzik. Wcześniej owiń się wokół kłębka pod pomostem.

Pociągnij drewienko, by się z niego wybić do góry - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Pociągnij drewienko, by się z niego wybić do góry

Używając kolejnych pętli przedostań się nad zbiornikiem wodnym uważając na przypływy. Po prawej stronie musisz uczepić się pętli nad kłębkiem - by tam doskoczyć, pociągnij kawałek drewna z łańcuchem.

Musisz dobrze rozhuśtać się na naciągniętej lince, aby zebrać ten sekret - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Musisz dobrze rozhuśtać się na naciągniętej lince, aby zebrać ten sekret

Na końcu tego odcinka zawiąż supły na dwóch palach, by utworzyć trampolinę. Wcześniej jednak możesz rozhuśtać się na mocno naciągniętej nici na ostatnim palu, by zebrać guzik po lewej stronie od nich.

Mewa, małża i chwytanie kraba

W kolejnym etapie wespnij się po drewnianym palu koło mewy - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry

W kolejnym etapie wespnij się po drewnianym palu koło mewy. Zepchnij na dół i kolejno do wody małża. Przyciągnie ona kraba, po którym przeskoczyć nad wodą.

Przeciągnij małża ze stawu i sprezentuj go krabowi - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Przeciągnij małża ze stawu i sprezentuj go krabowi

Kolejny krab broni twojego kłębka nici. By go zadowolić najpierw: pociągnij na sam dół pętlę na mechanizmie korbowym i zawiąż tam jeden koniec liny, a drugi na dole po prawej. Z wody wyciągnij małż i dostarcz go krabowi, który schowa się między kamienie.

Boja - zrzuć ją na dół, unosi się ona na wodzie - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Boja - zrzuć ją na dół, unosi się ona na wodzie

Teraz użyj liny, by wspiąć się po palu, by zrzucić boję znajdującą się u góry. Popchnij ją maksymalnie w prawo, a gdy nadejdzie przypływ, pomoże ci ona zadziałać na mechanizm i otworzyć przejście.

Od razu przepchnij boję na prawo, gdyż będzie ci ona jeszcze potrzebna. Zrób podwójny most na trzech pętlach i przepchnij boję ponad drewnianym palem. Dzięki przesuniętemu przedmiotowi będziesz w stanie pokonać kolejny zbiornik wodny.

Mechanizm korbowy pozwoli ci manipulować klatką na kraby - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Mechanizm korbowy pozwoli ci manipulować klatką na kraby

By pozbyć się kolejnego kraba, naciągnij mechanizm z pętlą do góry, a potem poluzuj blokadę, by klatka spadła na ofiarę. Ta pójdzie do wody i zrobi dla ciebie prowizoryczny most.

Po wspięciu się po klatce, przesuń w prawo hak i wyskocz na niego, by popchnąć zwisającą na łańcuchu klamrę. Po wyjściu wyżej dostrzeżesz hak na łańcuchu - gdy na nim staniesz, pęknie. Użyj pętli na haku, by doskoczyć dalej na prawo.

Przeskocz nad stadem krabów używając klatki i lassa - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Przeskocz nad stadem krabów używając klatki i lassa

Wskocz na belkę i od razu na klatkę. Musisz przejść dalej, uważaj jednak na jeszcze ostatniego kraba w prawym rogu podejdź do niego i ucieknij z powrotem, a usunie się on z tamtego miejsca, lub po prostu rozhuśtaj się nad nim doskakując aż do skały.

Hangar z łodzią

Otwórz drzwi ciągnąc sznurek przez drewniany pal - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Otwórz drzwi ciągnąc sznurek przez drewniany pal

W przedostatniej zagadce, musisz zawiązać supeł i przeskoczyć nad belką po lewej. Teraz stojąc pod klapą pociągnij linę i szybko wskocz do środka.

Przesuń do rogu wszystkie kartony i szybko wskocz do góry, nim je przeważysz - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Przesuń do rogu wszystkie kartony i szybko wskocz do góry, nim je przeważysz

Kolejna zagadka nie jest trudna. Zbuduj trampolinę i na desce przepchnij w prawy róg kartony. Szybko wyskocz wyżej z pochylni i pętlami na hakach dostań się na przeciwną ścianę, gdzie znajdziesz guzik.

Łódź musi zostać najpierw uruchomiona, potem przechyl silnik - Poziom 2 - The Sea | Opis przejścia Unravel - Unravel - poradnik do gry
Łódź musi zostać najpierw uruchomiona, potem przechyl silnik

Następnie zeskocz na łódkę. Pociągnij w prawo linkę od silnika, a później sam silnik pętlą u góry, by przeciął trzymającą łódź linę. Za ukończenie poziomu otrzymasz osiągnięcie: Watch the waves.