Poziom 5 - Is That All There, solucja Unravel 2 Unravel 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2018
Poziom Is That All There jest piątym poziomie w grze Unravel 2. Przeniesie cię on na peryferie miasta. Będziesz musiał poruszać się po blokach za pomocą różnych elementów otoczenia.
Wózek widłowy
Na 5 poziomie gry Unravel trafisz na wózek widłowy. Aby go przesunąć musisz ustawić jedną postać na widłach, a drugą stanąć na pedale. Dzięki temu wózek przejedzie parę metrów.
Gdy podjedziesz pod ścianę przeskocz postacią wyżej i popchnij wajchę. Podniesie ona widły dzięki temu jedna postać będzie mogła wejść na górę. Potem wystarczy, że zwiniesz włóczkę i przyciągniesz do siebie drugą postać.
Dachy budynków
Po przejściu dalej będziesz podróżował po dachach. Po drodze trafisz na parę zagadek logicznych, ale większość drogi będzie opierać się na podciąganiu się włóczką w odpowiednie miejsca.
Gdy trafisz na miejsce z rurami musisz jedną postać zostawić na przycisku, a drugą przebiec pod rurami i wskoczyć na nie.
Potem zeskoczą tą postacią na przycisk, a drugą postać wyślij na dach budynku. Potem zwiń włóczkę i przyciągnij do siebie drugą postać.
Chodząc po budynku musisz uważać na przemieszczający się ogień. Porusza się on tylko po wyznaczonych ścieżkach. Warto, więc na chwile stanąć i sprawdzić jak porusza się przeciwnik.
Na dachu trafisz również na wentylator. Aby przez niego przeskoczyć musisz rozdzielić swoje postaci, jedną z nich przeskoczyć przez wentylator, rozbujać się i przeskoczyć na kolejną półkę. Potem przyciągnij do siebie postać i połącz je ze sobą.
Budynek
Podróżując dalej trafisz do budynku, w nim będzie wiele gorących ścian. Musisz na nie uważać, ponieważ mogą cię zabić.
Aby przejść przez gorący teren bez obrażeń musisz zsunąć swoją postać po ścianie i wskoczyć na przycisk. Jest on zaznaczony na screenie powyżej. Otworzy ci on dalszą drogę.
Zeskocz na dół i zsuń się po ścianie. Potem przeskocz na kolejne półki i popchnij kratę stojącą na drodze. Dzięki temu ona upadnie i będziesz mógł spokojnie po niej przejść dalej.
Kawałek dalej trafisz na kolejny przycisk. Musisz na nim stanąć, a drugą postacią przebiec pod skrzynią. Potem zejdź z przycisku, a drugą postacią przeskocz nad skrzynią i stań nią na przycisku. Potem przeciągnij drugą postać do siebie, złącz je i podróżuj dalej.
Idąc dalej trafisz na ścianę złożoną z gorących paneli. Musisz doskonale opanować poruszanie swoimi bohaterami tak, aby nikomu nic się nie stało. Ruchy twoich postaci muszą być perfekcyjnie zintegrowane, jeśli za szybko albo zbyt nieroztropnie przesuniesz swoje postaci jednemu z nich grozi śmierć. Pierwsze co musisz zrobić to dojście na koniec planszy i powolne opuszczenie jednego z bohaterów. Przyjmijmy, że niebieskiego zostawiasz na górze, a czerwonego wysyłasz na dół. Rozluźnij włóczkę tak, aby czerwony nie dotykał gorącego panelu, ale wisiał kawałek nad nim. Potem powoli przesuń niebieskiego bohatera, aż do połowy lokacji.
Twoim kolejnym zadaniem jest powolne rozluźnienie włóczki tak, aby czerwony mógł minąć pionowy panel. Gdy to zrobi mocno zwiń włóczkę i podciągnij swojego towarzysza.
Na sam koniec wystarczy już, że przeciągniesz czerwonego do samego końca planszy i rozluźnisz włóczkę tak, aby spadł na sam dół. Przesuń go maksymalnie w prawą stronę, zmień bohaterów i sta nim ma przycisku. Dzięki temu otworzysz przejście niebieskiemu bohaterowi.
Kawałek dalej trafisz na rury służące ci za trampoliny. Musisz stanąć na jednej z nich poczekać, aż cię wyrzuci w powietrze. W ten sposób szybko przeskoczysz na kolejny element.
Idąc dalej trafisz na klatkę. Musisz pociągnąć dźwignię, poczekać, aż klatka przypłynie, a potem wskoczyć do środka.
Pomieszczenie z dźwigniami
W budynku trafisz na pomieszczenie z dźwigniami. Musisz pierw przestawić środkową dźwignię, potem dolną, a na sam koniec górną.
Drugą postacią wskocz na znajdujący się obok przyciski, a potem pierwszą wskocz na rury.
Powoli odwiązuj włóczkę tak, aby móc przeskakiwać na kolejne rury. W ten sposób dostaniesz się na drugą stronę. Wtedy wystarczy, że przyciągniesz do siebie drugiego bohatera, połączysz ich i będziesz mógł iść dalej.
Kawałek dalej trafisz na kolejne dźwignie. Te tym razem będą poruszać półkami. Pierw przestaw prawą dźwignię, potem środkową, a na końcu lewą. Potem wskocz na półki i powoli odwiązuj włóczkę tak, aby przeskakiwać coraz wyżej.
Potem podziel swoich bohaterów i stań tak, aby oboje znaleźli się w wyznaczonych punktach. Dzięki temu wykonasz ostatnie zadanie dostępne w tym rozdziale.