Poziom 4 - Nightswimming, solucja Unravel 2 Unravel 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2018
W Unravel 2 trafisz do mrocznego, gęstego lasu. W nim będzie toczyć się akcja 4 poziomu gry.
Twoim pierwszym zadaniem na tym poziomie będzie odpowiednie ustawienie bohaterów. Obaj muszą stać w podświetlonych punktach.
Musisz przeskoczyć jednym bohaterem za prawy równoważnik, a za pomocą drugiego bohatera popchnij drugi równoważnik. Dzięki temu jedna z twoich postaci podniesie się, gdy już będzie w powietrzu rozbujaj ją i wskoczy na korzeń drzewa.
Owiń dolną postać wokół prawego równoważnika. Zeskocz postacią z korzenia z lewej strony i dopchaj równoważnik do skały po lewej stronie. W ten sposób twoja druga postać się podniesie, wystarczy, że rozhuśtasz ją tak, aby wskoczyła w odpowiednie miejsce. Na sam koniec wystarczy, że zwiniesz włóczkę i wciągniesz bohatera tak, aby trafił na swoje miejsce.
Las
Po wejściu dalej w las trafisz na pierwszą zagadkę. Będziesz musiał przesunąć cegłę na skałę powyżej.
Wystarczy, że przywiążesz jeden kawałek włóczki do punktu na podłodze, a drugi do punktu na skale. W ten sposób stworzysz most, po nim możesz wepchnąć na górę cegłę.
Cegłę zepchnij na deski. W ten sposób połamiesz je i stworzysz z nich równoważnię. Musisz zostawić jednego bohatera na lewym końcu deski, a drugim wbiec na górę, podskoczyć i przywiązać się do punkty za pomocą włóczki. Potem złącz swoich bohaterów i przejdz po gałęziach drzew.
Kawałek dalej trafisz na dwie kolejne deski, które służą za równoważne. Po pierwszej z nich przesuń cegłę tak, aby spadła na drugą. Potem przesuń ją na sam koniec drugiej deski. Dzięki temu deska naprostuje się, a ty będziesz mógł po niej wskoczyć na górę.
Gdy miniesz wspomnienie trafisz na kolejną zagadkę. Musisz zeskoczyć z gałęzi i przesunąć znajdujący się pod nią przedmiot. Popchnij go w lewą stronę tak, aby podniósł gałąź i umożliwił przedostanie się z nim na drugą stronę.
Potem rozdziel swoich bohaterów. Jednego zostaw po prawej stronie gałęzi, a drugiej przesuń wraz z przedmiotem na lewy koniec. Gdy gałąź się zrównoważy podskoczy pierwszą postacią i zahacz jej włóczkę o punkt znajdujący się powyżej.
Rzeka
Po wyjściu z lasu trafisz nad rzekę. Jako, że twoje postaci nie potrafią pływać twoim pierwszym zadaniem będzie stworzenie dla nich mostu.
Zostaw jedną postać na gałęzi, a drugą zeskocz i przywiąż włóczkę do kamyczka blokującego wilki kamień. Wskocz na górę i pociągnij włóczkę, dzięki temu kamień się osunie, połamie drzewo i umożliwi ci przejście.
Podążając dalej po rzece będziesz musiał skakać po liliach wodnych i przeskakiwać po gałęziach. W pewnym momencie trafisz na konar blokujący ci drogę. Wystarczy, że zawiśniesz na drzewie obok, rozbujasz się i skoczysz na konar. Uważaj, musisz wylądować na lilii wodnej, a nie w wodzie. Inaczej będziesz musiał powtarzać całą sekwencję ponownie.
Chwilę później będziesz musiał skorzystać z pomocy ryby. Wystarczy, że na ostatniej lilii podskoczysz parę razy, a pojawi się obok ciebie ryba. Wskocz na nią i odbij się od niej tak, aby przeskoczyć na gałąz znajdującą się obok.
Kolejna zagadka stojąca ci na drodze wymaga już obu bohaterów. Musisz jednego z nich przywiązać do punku i postawić go na samym początku gałęzi, a drugiego wysłać na sam jej koniec.
Tam spuść go, rozbujaj i przeskocz nim na drugą gałąź. Gdy odwiążesz włóczkę pierwszej postaci gałąź się złamie. Musisz, więc bardzo szybko związać włóczkę i wciągnąć kompana.
Budynek
Aby dostać się do budynku musisz pierw zrzucić cegłę na deski, w ten sposób je złamiesz.
Rozłącz swoje postaci. Za pomocą jednej z nich stwórz most, aby go utworzyć przywiąż włóczkę do dwóch dostępnych punktów. Tą postacią stań na końcu pierwszej deski, tak jak jest pokazane na screenie powyżej.
Za pomocą drugiej postaci wepchnij cegłę na most i z całej siły zepchnij ją na deskę. Dzięki temu twoja postać dostanie się do budynku.
W budynku znowu musisz zrzucić cegłę, gdy to zrobisz musisz zrobić podwójny most. Wystarczy, że przywiążesz włóczkę do każdego z dostępnych punktów, a za pomocą drugiej postaci wepchniesz cegłę na górę.
Zwiń włóczkę i zepchnij cegłę na sam dół. Dzięki temu twoja postać poleci na górę, a to zakończy rozdział 4.