Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unravel 2 - poradnik do gry

Unravel 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 2 - Hideaway | Solucja Unravel 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca 2018

Aby rozpocząć drugi poziom w grze Unravel 2 musisz pierw przejść przez szyb wentylacyjny. Dzięki temu dostaniesz się do kolejnego pomieszczenia.

Tam, aby przejść dalej musisz wskoczyć jednym bohaterem na półkę przy oknie i stanąć w świecącym się miejscu - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Tam, aby przejść dalej musisz wskoczyć jednym bohaterem na półkę przy oknie i stanąć w świecącym się miejscu. Drugą postacią musisz dosunąć, do lóżka, znajdujący się na podłodze karton. Po nim wskocz na łóżko i stań w podświetlonym miejscu. Gdy to zrobisz ponownie przesuń karton pod półkę przy oknie, wskocz na nią i wyjdź przez okno.

Spacer po dachach

Po wyskoczeniu przez okno trafisz na dachy domów - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Po wyskoczeniu przez okno trafisz na dachy domów. Twoim pierwszym zadaniem będzie zrobienie trampoliny z włóczki. Wystarczy, że przywiążesz jedną z włóczek do obu punktów, a będziesz mógł wyskoczyć i przedostać się dalej.

Pierwszy budynek

Po wejściu w szyb wentylacyjny na dachu trafisz do jednego z budynków - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Po wejściu w szyb wentylacyjny na dachu trafisz do jednego z budynków. Musisz zostawić jednego bohatera na górze, a drugiego powoli spuścić po ścianie na dół. Gdy tam dotrze musi przywiązać swoją włóczkę do obu punktów. W ten sposób stworzysz most, który umożliwi zejście drugiemu bohaterowi.

Omijanie przeciwników

Na poziomie Hideaway spotkasz pierwszych przeciwników dostępnych w grze - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Na poziomie Hideaway spotkasz pierwszych przeciwników dostępnych w grze. Są to czarne smugi latające po dworze. Nie możesz ich zaatakować, jedyne co możesz zrobić to je omijać. Nie wychodzą one poza swój obszar, wystarczy, że chwile przyjrzysz się takiemu przeciwnikowi, a będziesz wiedział jak szybko go ominąć. Na screenie powyżej pokazaliśmy sytuację, w której musisz zaczekać, aż przeciwnik się do ciebie zbliży, aby móc nad nim przeskoczyć. Aby to zrobić musisz po prostu odbić się od ściany znajdującej się po lewej stronie.

Park

Na swojej drodze trafisz na auto z rurami - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Na swojej drodze trafisz na auto z rurami. Aby przejść dalej musisz przesunąć dolną rurę na lewą stronę, po niej wskoczyć na górę i odepchnąć rury w prawą stronę. Potem połącz postaci, przejdź dołem i odbijając się od rur i auta wespnij się na górę.

Idąc dalej trafisz na ławki i skrzynkę pocztową - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Idąc dalej trafisz na ławki i skrzynkę pocztową. Musisz przeskoczyć z ławki na słupek, tam spuścić jedną z postaci na długiej włóczce i rozhuśtać go tak, aby doskoczył do skrzynki pocztowej. Jeśli przypadkiem zsuniesz się z słupka możesz spokojnie wspiąć się po włóczce, twoja postać nie umrze przy spadaniu.

Gdy trafisz na deskę do jazdy musisz połączyć swoich bohaterów i z całą siłą wepchnąć ją na lewą stronę - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Gdy trafisz na deskę do jazdy musisz połączyć swoich bohaterów i z całą siłą wepchnąć ją na lewą stronę. Potem szybko wskocz na deskę, w ten sposób rozpędzisz się i bezproblemowo dostaniesz się na drugą stronę.

Plac zabaw

Na wejściu na plac zabaw musisz stworzyć most, po którym wepchniesz wiaderko - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Na wejściu na plac zabaw musisz stworzyć most, po którym wepchniesz wiaderko. Wystarczy, że przywiążesz jeden kawałek włóczki do punktu na piasku, potem wskocz po wiaderku na górę i przywiąż włóczkę do kolejnego punktu. Rozłącz bohaterów, jednym z nich zeskocz na dół i wepchnij wiaderko na górę.

Po drugiej stronie musisz stworzyć kolejny most - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Po drugiej stronie musisz stworzyć kolejny most. Zwiń swoją włóczkę i złącz bohaterów. Przywiąż włóczkę do punkty, a drugą jej część do punktu po przeciwnej stronie. Po stworzonym moście przesuń wiaderko. Potem wskocz na wiaderko i po nim przeskocz na drugą stronę.

Kawałek dalej będziesz musiał przejść po ściance do wspinaczki - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Kawałek dalej będziesz musiał przejść po ściance do wspinaczki. Musisz rozdzielić bohaterów. Gdy tylko zbliżysz się do ścianki jednym bohaterem rozluźnij włóczkę i pozwól drugiemu bohaterowi trochę się zsunąć, rozhuśtaj się i przeskocz nim na drugą stronę ścianki. Potem zwiń włóczkę i przyciągnij do siebie drugiego bohatera. Tak przejdz całą ściankę.

Kolejna część parku

Idąc dalej trafisz na małą rzeczkę - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Idąc dalej trafisz na małą rzeczkę. Nad nią znajduje się kołowrotek. Aby przejść ten etap musisz przywiązać włóczkę do punku i przebiec postacią na samą górę ciągnąć ze sobą kołowrotek.

Potem podziel swoich bohaterów, zahacz włóczkę o kołowrotek i pozwól jednemu bohaterowi wisieć na włóczce - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Potem podziel swoich bohaterów, zahacz włóczkę o kołowrotek i pozwól jednemu bohaterowi wisieć na włóczce. W tym czasie przełącz się na drugą postać i przeskocz na drugą stronę rzeczki.

Jeśli przejdziesz krok w prawo trafisz na huśtawkę - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Jeśli przejdziesz krok w prawo trafisz na huśtawkę. Jedną postacią musisz złapać ją i przytrzymać jak najbliżej lewej strony. Potem przełącz się na drugą postać, wbiegnij nią po gałązce obok i chwyć się miejsca, w którym powieszona jest huśtawka. Potem ponownie zmień bohatera i przeciągnij kompana na drugą stronę. Dzięki temu twoja postać może na spokojnie wejść na górę i wciągnąć za sobą kompana.

Szyb wentylacyjny

Po wyjściu z parku trafisz na ulicę. Nie musisz na niej uważać, ponieważ przejeżdżający samochód nie zrobi ci krzywdy.

Gdy tylko przejdziesz przez ulicę trafisz do pomieszczenia z szybem wentylacyjnym - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Gdy tylko przejdziesz przez ulicę trafisz do pomieszczenia z szybem wentylacyjnym. Musisz rozdzielić swoich bohaterów. Przyjmijmy, że zielony będzie przytrzymywał obiekty, a szary przemieszczał się po otoczeniu.

Pierwsze co musisz zrobić zahaczyć włóczkę zielonego o punkt pod ruchomym elementem i napiąć ją tak, aby obniżyć ten element - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Pierwsze co musisz zrobić zahaczyć włóczkę zielonego o punkt pod ruchomym elementem i napiąć ją tak, aby obniżyć ten element.

Potem, za pomocą szarego, przesuń dmuchawę w prawą stronę i stań na niej - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Potem, za pomocą szarego, przesuń dmuchawę w prawą stronę i stań na niej. W ten sposób przeskoczysz na kolejny element szybu. Rozwiąż włóczkę zielonego i wciągnij go na górę.

Potem stwórz most przy ścianie, odbij się od niego, zahacz włóczkę na górze i wyskocz z pomieszczenia - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Potem stwórz most przy ścianie, odbij się od niego, zahacz włóczkę na górze i wyskocz z pomieszczenia. Możesz to zrobić jednym bohaterem, jeśli jednak będziesz to robił dwoma musisz pamiętać, aby wciągnąć za sobą towarzysza inaczej nie opuścisz pomieszczenia.

Dach i ostatni budynek

Przemieszczając się po dachu trafisz na ruchomy element - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Przemieszczając się po dachu trafisz na ruchomy element. Przed nim znajdują się dwie drewniane skrzynie. Rozłącz swoich bohaterów i za pomocą jednego z nich stwórz trampolinę. Tym samym bohaterem wyskocz, zahacz włóczkę o punkt na elemencie i pociągnij go w dół. Przełącz bohaterów i przejdź na drugą stronę elementu, a potem przyciągnij do siebie drugą postać.

Gdy dostaniesz się do pomieszczenia z dmuchawą musisz szybko na nią wejść i pozwolić jej popchnąć się na półkę po prawej stronie - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się do pomieszczenia z dmuchawą musisz szybko na nią wejść i pozwolić jej popchnąć się na półkę po prawej stronie. Tam przywiąż włóczkę do punktu, zeskocz z półki, przesuń dmuchawę w druga stronę i podleć do kolejnego punktu, w którym możesz przywiązać włóczkę. W ten sposób stworzysz trampolinę. Wybij się z niej i wskocz na górę. Całą sekwencję może wykonać jedną postacią.

W kolejnej części budynku trafisz na pomieszczenie z rurami - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

W kolejnej części budynku trafisz na pomieszczenie z rurami. Musisz ustawić jedną postać na górze, a drugą spuścić na dół. Tam wystarczy, że rozbujasz ją i w obu rogach przywiążesz włóczkę. W ten sposób powstanie most, po którym twoim bohaterowie swobodnie będą mogli się przechadzać.

Twoim ostatnim zadaniem na tym poziomie będzie wydostanie się z budynku - Poziom 2 - Hideaway | Solucja - Unravel 2 - poradnik do gry

Twoim ostatnim zadaniem na tym poziomie będzie wydostanie się z budynku. Aby to zrobić musisz pierw wejść na półeczkę i odepchnąć jeden z wiatraków. Potem zeskocz na sam dół i daj się ponieść wiatrakom na samą górę.