Rozdział 7 - Generał Germin | Undercover Missions Operation Kursk K-141 poradnik Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Dostań się na pokład łodzi patrolowej Balakovo
Przyjrzyj się łodzi stacjonującej obok Kurska. Zwróć uwagę na barierkę, można by o nią coś zaczepić. Musisz zatem przygotować potrzebny sprzęt.
Na początek weź zwój liny leżącej na pokrywie głównego włazu Kurska i wróć do wnętrza łodzi podwodnej.
Maszeruj do kabiny pierwszego oficera, skąd zabierz wiszącą na ścianie po lewej kuszę. Zauważ jednak, że brakuje jej cięciwy. Wybierz się więc do pokoju rekreacyjnego, gdzie na kanapie po prawej znajdziesz uszkodzoną bałałajkę. Weź ją, a w ekwipunku nożem bojowym odetnij od niej trzy struny. Następnie połącz je kolejno w jedną bardzo mocną cięciwę, którą przyczep do kuszy.
Teraz przenieś się na korytarz przed prowadzącym do kapsuły ratunkowej włazem. Zabierz leżący na prawo od niego wygięty kawałek rury, którym wcześniej Milena otworzyła oporne drzwi.
Wejdź do kapsuły i weź leżące na siedzeniu po prawej (w dole ekranu) rękawice robocze.
Potem udaj się na korytarz przed kabiną Korabelnikova. Za pomocą klucza do rur otwórz zamkniętą metalową szafkę po prawej (trzeba go użyć kilkakrotnie). Zajrzyj do jej wnętrza - znajdziesz tam krótki kawałek liny. Zabierz go.
Połącz wygięty kawałek rury z dłuższą i krótszą liną (w tej kolejności), a następnie cały ten zestaw połącz z kuszą.
Zanim wyjdziesz na pokład łodzi, skocz na mostek, gdzie na pulpicie po lewej wciśnij przycisk kontrolujący główny właz, by go otworzyć (automatycznie zatrzasnął się po powrocie Mileny). Przemieść się pod ów prowadzący na zewnątrz właz i wyjdź na pokład łodzi.
Skorzystaj z kuszy z hakiem, by go wystrzelić wraz z liną i zaczepić o barierkę na łodzi patrolowej, kiedy wszyscy trzej najemnicy (dwóch w oddali na pokładzie Kurska i jeden na Balakovie) będą odwróceni plecami.
Następnie użyj rękawic roboczych na linie (mniej więcej w połowie odległości między łodziami), by Milena przedostała się na pokład Balakova.
Dowiedz się, co planuje nieprzyjaciel
Nie chcesz, by obecność Mileny na łodzi została odkryta, zatem nożem bojowym przetnij linę łączącą Balakovo z Kurskiem (po prawej). Podnieś łom leżący mniej więcej pośrodku pokładu.
Przejdź do ładowni (pierwsze drzwi od prawej, obok zielonkawego zbiornika). Łomem otwórz aluminiową skrzynię po lewej (tę bardziej w dole ekranu) i zabierz z niej pistolet do rac wraz z racami. Tak samo (łomem) otwórz drugą aluminiową skrzynię po lewej i sprawdź jej zawartość.
Teraz zabierz się za dwie wielkie drewniane skrzynie po prawej. Sprawdź ich zawartość - w jednej z nich znajdziesz materiały potrzebne do zmontowania bomby. Opuść ładownię.
Tym razem wejdź do pokoju wspólnego (kolejne drzwi, na lewo od ładowni). Zauważ trzy kolorowe balony (czerwony i niebieski na podłodze, żółty na krześle). Zabierz dwa z nich.
Otwórz stojącą pod apteczką pierwszej pomocy lodówkę i wyjmij z niej kakao w proszku oraz butelkę oleju spożywczego. Jeśli masz ochotę, spróbuj ciasta z patery na stole po prawej. Drzwiami po lewej opuść pomieszczenie (musisz wyjść tędy na pokład, inaczej kabina kapitana nie stanie się dostępna).
Udaj się teraz do kabiny kapitana usytuowanej obok schodków w centrum pokładu. Rozejrzyj się po niej, uwagę Mileny zwróci niepasujący do reszty wystroju obraz po lewej. Za pomocą noża zdejmij go ze ściany - okaże się, że kryje się za nim sejf.
By poznać chroniące go hasło, posyp jego zamek kakao. Kliknij zamek sejfu - kakaowy proszek ujawni odciski palców na naciskanych klawiszach. Jak widać, w grę wchodzą cztery: 3, 4, 7 i 9. Oznacza to 24 warianty kodu do sejfu (4!). Wszystkie możliwości w tabeli poniżej.
Możliwe warianty kodu do sejfu
3479 | 4379 | 7349 | 9347 |
3497 | 4397 | 7394 | 9374 |
3749 | 4739 | 7439 | 9437 |
3794 | 4793 | 7493 | 9473 |
3947 | 4937 | 7934 | 9734 |
3974 | 4973 | 7943 | 9743 |
Teraz pozostaje wypróbować kolejne opcje, aż trafi się na tę właściwą. To 7439 - po wybraniu kodu wciśnij strzałkę.
Z otwartego sejfu zabierz plany Kurska oraz plany konstrukcyjne bomb. Przejdź na pokład Balakova.
Wróć na pokład łodzi podwodnej
Musisz pozbyć się najemnika stojącego przed drzwiami ładowni. Walnij go więc łomem albo kluczem do rur i po sprawie.
Trochę bardziej skomplikowana jest rzecz z dwoma najemnikami stojącymi w oddali na pokładzie Kurska. Przyjrzyj się trapowi łączącemu obie łodzie - zmieni się perspektywa i obaj panowie staną się widoczni.
By się ich pozbyć, najpierw napełnij oba zabrane z pokoju wspólnego balony olejem z lodówki, a następnie użyj ich na trapie. Załaduj zwinięty z aluminiowej skrzyni w ładowni pistolet do rac (użyj amunicji na pistolecie, nie odwrotnie) i wystrzel z niego do najemników (w ten sposób Milena zabezpieczy się, że albo ich trafi, albo wpadną do wody, biegnąc po trapie).