Rozdział 2 - Kursk odpływa | Undercover Missions Operation Kursk K-141 poradnik Undercover Missions: Operation Kursk K-141
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozmów się z oficerem broni
Znalazłszy się w swojej kabinie, weź pustą kopertę leżącą na szafce obok umywalki (po lewej) oraz długopis pozostawiony z prawej strony biurka.
Otwórz szufladę w biurku i wyjmij z niej pęsetę (możesz również wziąć klej). Na blat biurka odłóż cztery komplety posiadanych akt (Perm, Balakovo, mafia i K-141 Kursk). Opuść kabinę. Kiedy pojawi się plan pomieszczeń na łodzi, wybierz kabinę oficera broni (jedyna dostępna poza własną).
Zapukaj do drzwi kabiny Leonida Korabelnikova (w głębi po lewej) i porozmawiaj z nim. Milena otrzyma kartę dostępu. Opuść kabinę i na planie wybierz pomieszczenie kontroli uzbrojenia.
Wymień płytkę drukowaną
Podejdź do komputera (po prawej) i wetknij kartę dostępu w stosowny otwór. Uwidoczni się zainstalowana w nim płytka drukowana - spróbuj ją wyjąć. Oczywiście nie sposób dokonać tego gołymi rękoma, potrzebujesz stosownego narzędzia. Możesz otworzyć stojącą po lewej metalową szafkę, w której znajduje się skrzynka z narzędziami, niestety - zamknięta. Wyjmij więc kartę dostępu ze slotu i opuść pomieszczenie (włazem w głębi lub za pośrednictwem ikonki łodzi podwodnej w dole po prawej; jeśli Milena otwierała metalową szafkę, trzeba ją zamknąć - pomieszczenie należy zostawić w takim stanie, w jakim bohaterka je zastała, by można było zeń wyjść). Udaj się do oficera broni i poproś go o jakieś narzędzie. Otrzymasz śrubokręt. Wróć do pomieszczenia kontrolnego.
Czerwonym przyciskiem w pulpicie po lewej wyłącz system kontroli torped, po czym przejdź w prawo i ponownie włóż kartę dostępu w odpowiednią szczelinę przy komputerze. Śrubokrętem odkręć z niego starą płytkę drukowaną, po czym zainstaluj w jej miejsce tę, którą Milena ma w swoim ekwipunku.
Wymiana płytki drukowanej w komputerze
Pojawi się minigierka, w której w odpowiednie miejsca na płytce musisz włożyć szereg przeróżnych elementów. Robisz to, przeciągając je do właściwych punktów - element przeciągnięty na złe pole po prostu się w nim nie zainstaluje, więc jeśli uda się daną część gdzieś ulokować, oznacza to, że znalazła się na swoim miejscu. Kieruj się kształtem elementów i ich zarysami na płytce, a także ich położeniem: poziomym lub pionowym. Prawidłowe rozmieszczenie części na płytce na fotce poniżej.
Teraz śrubokrętem dokręć nową płytkę drukowaną, wyjmij ze szczeliny kartę dostępu i wciśnij czerwony przycisk w pulpicie po lewej stronie pomieszczenia, by uruchomić system. Wróć do kabiny oficera broni. Oddaj mu kartę dostępu, starą płytkę drukowaną i śrubokręt. Przejdź do swojej kabiny - Milena uzna, że czas znaleźć Osipa. Opuść więc pomieszczenie i na planie łodzi wybierz kabinę pierwszego oficera (nad kabiną oficera broni).
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie