9. Badania w Tropico 5 Tropico 5 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Czasy kolonialne
W czasach kolonialnych masz do wynalezienia dziewięć technologii, prowadzących do podstawowych budynków, dekretów i ulepszeń.
Kilka z nich jest obiektem zadań, zarówno korony jak i rewolucjonistów, więc warto poświęcić trochę czasu i wynaleźć je wszystkie.
Jedynym budynkiem pozwalającym gromadzić punkty rozwoju jest biblioteka, która daje standardowo tylko 50 PR, ale nie powinno to stanowić większej przeszkody w zdobywaniu kolejnych technologii. Zawsze też można wybudować ich więcej, jednak raczej nie znajdziesz wystarczającej liczby geniuszy do ich obsadzenia.
Najlepszą drogą jest wynalezienie: Sierpa, Kowbojów, Łopaty, Deski, Przodownika, Konstytucji i potem wszystkiego jak leci. Taka kolejność zapewni zaliczenie wszystkich zadań (zapewne) oraz da spory bonus do rewolucyjnych zapędów.
Czasy Wojen światowych
Teraz jest dwanaście technologii. Pojawia się pierwszy przemysł oraz elektryczność, którą trzeba wynaleźć.
W tej erze masz możliwość wybudowania kilku dodatkowych budynków dających punkty rozwoju takich jak Uczelnie wyższe i Obserwatoria. Warto, gdyż koszt zwiększa się z każdym kolejnym poziomem technicznym.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie