7. Dynastia w Tropico 5 Tropico 5 poradnik Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019 1616 Następna 8. Dekrety Poprzednia 6. Almanach Portrety twoich potomków i twój – Czapka symbolizuje aktualnego gubernatora lub El Presidente. Czasem pojawia się także symbol wyjazdu, kiedy członek rodziny jest poza wyspą. Takie wyjazdy zwykle korzystnie wpływają na rozwój postaci, choć wiążą się z ryzykiem utraty takiego członka. Wygląd zewnętrzny – Kiedy tworzymy nową dynastię gra da ci możliwość dostosowania wszystkich aspektów wyglądu postaci. Niestety kiedy przejdziesz do właściwej gry dostaniesz tylko możliwość zmiany ubioru, jego koloru oraz akcesoriów jak fajka czy czapka. Stan konta szwajcarskiego – Za te pieniądze można podnosić kwalifikacje członków rodziny lub zwalniać tych, którzy się nam nie podobają. Koszty podniesienia poziomu umiejętności są jednak horrendalnie wysokie i warto je ponosić tylko kiedy osoba była na jakiejś misji, co zmniejsza ten koszt. Opis członka rodziny – Jest tu opisana umiejętność osoby oraz jej poziom. Każda umiejętność wpływa na jakiś aspekt budynku lokalnie, kiedy osoba jest managerem i globalnie niezależnie czy jest gdzieś managerem czy nie. Aspekt globalny jest niewielki lecz wpływa na całą wyspę. Od czasu pojawia się tu też informacje o odbytych misja poza wyspą. Opcje, takie jak zmiana ubioru, podniesienie poziomu czy emerytura – Czasem zmiana ubioru nie wystarczy - niektórzy potomkowie są brzydcy jak noc, a jedynym sposobem pozbycia się ich to właśnie takie przyspieszone wieczne wakacje. OgólnieDynastia to ród z którego wywodzisz się ty i cała twoja rodzinna kadra zarządzająca. Nowi członkowie pojawiają się w nieregularnych odstępach, jednak możesz ich nie włączyć w swoje szeregi. Nowi członkowie dostają jakąś specjalną umiejętność - możesz zwykle wybrać jedną z trzech zaproponowanych przez grę. Niestety nie możesz zmieniać wyglądu ich twarzy, co jest pewnym... mankamentem, bo niektóre modele są okropne. Od czasu do czasu możesz zostać poproszony o wysłanie jednego z twoich licznych potomków lub pociotków na jakąś specjalną misję. Mogą to być wakacje, wyprawa na studia lub polowanie na piratów. Zwykle po takim urlopie ów członek rodziny będzie miał dziesięciokrotnie mniejszy koszt awansu niż zwykle. Dodatkowo może przywlec ze sobą jakąś dodatkową nagrodę jak pieniądze lub imigrantów Czasem jednak może się zdarzyć, że krnąbrny członek rodziny nie wróci, bo... np. spodobało mu się i sam został lordem półświatka. Następna 8. Dekrety Poprzednia 6. Almanach