Zapomniana Dzicz (2) | Opis przejścia gry Trine 2 Trine 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Poczekaj, aż goblin z góry zepchnie na ciebie głaz, po czym zabij go i wejdź po wyczarowanym przez maga obiekcie na górę, gdzie jest trochę doświadczenia. Kontynuuj marsz w prawo. Po chwili zlecisz na dół, ponieważ trafisz na śliską nawierzchnię. Natkniesz się tutaj na grzyby wyrzucające cię w górę jeśli w momencie opadania naciśniesz klawisz skoku. Narysuj nad grzybem z lewej kwadrat i kiedy zacznie być on wybijany w górę wskocz na niego i szybko przeskocz na roślinę z prawej, a następnie na kłodę, którą rusz przy pomocy zaklęcia w prawo. Dzięki temu dotrzesz do miejsca ze sporą ilością doświadczenia.
Zeskocz na dół i wskocz na latającą bańkę, aby dostać się na górę (stań z jej prawej strony, ponieważ w innym przypadku możesz nadziać się na kolce i bańka pęknie). Przeskocz na teren z prawej, gdzie znajdziesz sekret #2. Otwórz go i rusz dalej, mijając po drodze punkt kontrolny #6.
Zeskocz na dół, gdzie czeka cię kolejna zagadka. Będziesz musiał w jakiś sposób "przekonać" ślimaka do ustąpienia ci z drogi. Aby to uczynić postaw drewnianą skrzynię na prawo od znajdującego się na ziemi zielonego korzenia rośliny, a następnie ustaw drewnianą kłodę tak, aby była skierowana w lewą stronę. Następnie użyj czaru, aby przestawić koryto na górze tak, żeby woda spływała do drewnianej kłody. Podlana w ten sposób sałata skusi ślimaka, a ty będziesz mógł przejść dalej (zanim to uczynisz warto wskoczyć na rynnę z wodą i zebrać doświadczenie).
Kiedy dotrzesz do lokacji z grzybem od którego możesz się wysoko odbić rozpraw się z goblinami. Następnie narysuj nad grzybem kwadrat i razem z nim odbij się od grzyba. Kiedy znajdziesz się na górze wskocz szybko na sześcian, odbij się od niego i wskocz na najwyżej położony liść. Potem zbierz doświadczenie z pozostałych roślin i ruszaj w prawo. Zeskocz na dół drewnianej konstrukcji i pozbieraj okoliczne doświadczenie, po czym skorzystaj z wynurzających się baniek, aby dostać się do wysoko położonych kulek z doświadczeniem. Pamiętaj, że bańkom możesz zmieniać nieco kierunek lotu, jeśli staniesz z lewej strony, to będą lecieć w prawo i na odwrót. Skorzystaj z tej możliwości, aby wznieść się jak najbardziej w prawo i zeskoczyć na stały ląd. Na górze przed wyjściem natkniesz się na kolejny punkt doświadczenia. Najlepiej dostać się do niego wbijając hak w kładkę i wskakując na nią.
Wyjdź na zewnątrz i miń punkt kontrolny #7. Zepchnij kamienny blok na goblina poniżej, a potem rozpraw się z resztą przeciwników. Kiedy dotrzesz do dwóch strzelających roślin skorzystaj z haka, aby dostać się na kłodę z kołami na górze. Po zebraniu znajdującego się tam doświadczenia postaw dwa sześciany przy obydwu strzelających roślinach i zabierz kulę znajdującą się na środku. Kontynuuj marsz w prawo mijając punkt kontrolny #8 (na kładce nad nim jest następna kula z doświadczeniem). W następnej lokacji czeka cię atak goblinów. Najlepiej uporać się z nimi przy pomocy rycerza, pamiętaj, aby pozostawać w ciągłym ruchu, korzystać z tarczy i uważać na łuczników.
Po walce postaw sześcian pod ścianą z prawej i przeskocz przez przeszkodę. W kolejnej lokacji postaw dwa sześciany jeden na drugim tak, aby zablokowały pociski wystrzeliwany przez rośliny na dole, co pozwoli ci spokojnie zebrać doświadczenie z poruszających się, drewnianych zapadni. Następnie wskocz na bujający się głazy i kiedy będzie on maksymalnie z prawej strony, przeskocz na kładkę nad strzelającą rośliną.
Ruszaj w prawo mijając punkt kontrolny #9. Kiedy dotrzesz do rury, z której wylatuje para, zabij roślinę z prawej i użyj maga, aby dołączyć drugą rurę do tej z lewej strony. Użyj pary, aby dostać się na podwyższenie z prawej, a potem stwórz dwa sześciany jeden na drugim, dzięki czemu będziesz mógł doskoczyć do kul z doświadczeniem z lewej. Wróć na główną drogę i idź, aż dotrzesz do świątyni na początku której znajduje się punkt kontrolny #10.
W drugim pomieszczeniu natkniesz się na pierwszego bossa, dużego węża. Użyj haka złodziejki, aby wskoczyć na sam szczyt drewnianych kładek z lewej. Podskocz teraz w górę i zbierz kolejne kule z doświadczeniem. Teraz przystąp do walki, która sprowadza się do tego, że musisz stać na drewnianej kładce tak długo, aż zaatakuje cię wąż (kiedy gad zamiera na chwilę z otwartą paszczą oznacza to, że szykuje się do ataku). Zeskocz wtedy na ziemię i powtórz całą operację trzykrotnie, ze wszystkimi kładkami. Kiedy wąż je zniszczy misja do biegnie do końca. W trakcie walki możesz być atakowany przez gobliny (zabijaj je szybko rycerzem) oraz ostrzeliwany przez węża (omijaj pociski albo broń się tarczą). Pamiętaj, aby nie przechodzić na prawą stronę komnaty w pobliżu bossa, ponieważ szybko cię uśmierci.