Grzybomrok | Opis przejścia gry Trine 2 Trine 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Grzybomrok

Zaraz na prawo od startowego punktu kontrolnego spójrz w górę. Ujrzysz butelki z doświadczeniem stojące na kamiennej platformie. Zniszczą ją przy pomoc młota, podnieś przedmioty i ruszaj dalej. Po chwili trafisz na roślinę wypełnioną magiczną wodą. Stwórz magiem kładkę, strzel z łuku w roślinę i użyj kładki jak koryta, aby podlać nasiona znajdujące się na ziemi z prawej. Kiedy wyrosną duże liście użyj haka, aby wskoczyć na drewnianą platformę nad tobą, przeskocz na drugi liść, a potem wskocz na wiszącą kulę i przeskocz w lewo.

Trafisz na półkę skalną. Wybuduj na niej dwa sześciany i postaw na nich długą kładkę skierowaną w lewą stronę. Znajduje się tutaj sekretne przejście prowadzące do komnaty z sekretem #15. Wskocz na bujającą się kulę, przeskocz na drugą znajdującą się z prawej strony i skieruj się na stały ląd z prawej. Skorzystaj z grzyba, aby wskoczyć na odbijające rośliny z prawej, po czym wskocz na platformę z punktem kontrolnym #1. Przejdź w lewo i wskocz do dziury, dzięki czemu trafisz na śliską nawierzchnię, gdzie będziesz w stanie zebrać kule doświadczenia. Wróć na platformę z punktem kontrolnym, wskocz na liść, a potem na kładkę z prawej. Teraz musisz skakać po ruchomych platformach kierując się w lewo na górę i uważając na strzelające rośliny.

Po wylądowaniu omiń punkt kontrolny #2, rzuć młotem w kamienną ścianę z lewej i wskocz na powstałą w ten sposób półkę odbijając się z obrotowej platformy. Wejdź na samy szczyt i przeskocz po dwóch liściach na półkę z prawej. Zeskocz na dół, rozpraw się z goblinami i przestaw dźwignię, dzięki czemu otworzy się brama z prawej. Idąc dalej zostaniesz zaatakowany przez silnego goblina z dwoma mieczami. Walka z nim nie jest szczególnie trudna, musisz tylko osłaniać się tarczą i kiedy przeciwnik nie atakuje, kontrować go.

Idąc dalej dotrzesz do drewnianej wieży i punktu kontrolnego #3. Wejdź na wieżę (skorzystaj np. z sześcianów) i przesuń dźwignię. Następnie zeskocz na dół do przepaści i szybko strzel hakiem w jedną z platform. Rozbujaj się złodziejką na linię i przeskocz do pomieszczenia z lewej, gdzie znajdziesz kule z doświadczeniem. Wróć na górę, wskocz do wagonika i używając zaklęcia maga przesuwaj go w prawą stronę (po drodze zbieraj kule doświadczenia znajdujące się w powietrzu). W pewnej chwili dotrzesz do chmury gazu. Skorzystaj wtedy z zaklęcia, aby obrócić mechanizm wydechowy znajdujący się nad twoją głową w taki sposób, żeby powietrze wiało w różową chmurę. Kiedy nie będzie ona stanowić zagrożenia dojedź do końca "torów" i zeskocz na ziemię.

Po zjechaniu na dół trafisz na liść z punktem kontrolnym #4. Przeskocz na platformę z prawej i zbierz doświadczenie. Następnie udaj się w lewo i rzuć młotem w kamienie wiszące w lewym górnym narożniku. Kiedy je zniszczysz ustaw dużą kulę pod ścianą i wskocz po doświadczenie. Przejdź w prawo i ustaw dwie kładki w taki sposób, aby zlatujące z góry woda dotarła do nasion z prawej. Skorzystaj z odbijających liści, żeby dostać się na półkę skalną w prawym górnym narożniku. Znajdziesz tutaj punkt kontrolny #5.

Przejdź dalej i stwórz nad grzybem w dole sześcian. Kiedy zostaniecie wyniesieni w górę wskocz na niego i szybko przeskocz na półkę z prawej. Trafisz do miejsca z doświadczeniem oraz sekretem #16. Zeskocz na dół i idź ciągle w prawo. W pewnej chwili zjedziesz po śliskiej nawierzchni do kolejnej lokacji. W wodzie rozejrzyj się za kulami z doświadczeniem, po czym wyjdź na ląd z prawej i wejdź do jaskini.