Zapomniana Dzicz (1) | Opis przejścia gry Trine 2 Trine 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Zapomniana Dzicz
Użyj czarodzieja, aby zrzucić butelkę z doświadczeniem znajdującą się w lewym górnym narożniku, po czym rusz w prawo. Po chwili dotrzesz do ściętego drzewa i bujającej się na górze kłody. Skorzystaj z haka złodziejki, aby się do niej dostać i pozbierać doświadczenia na górze (uważaj aby nie wpaść do rowu z kolcami na dole). Następnie wskocz na roślinę z prawej, a potem na kolejną kłodę. Użyj zaklęcia czarownika, aby przepchnąć ją w przód i zdobyć kolejne kule doświadczenia.
Zanim przejdziesz w prawo warto zeskoczyć do dołu pod tobą, ponieważ znajdziesz tam sporo doświadczenia. Aby przejść dalej zniszcz rycerzem drewnianą konstrukcję znajdującą się przy prawej ścianie dołu (możesz też ją zniszczyć rzucając w nią sześcianem maga) do którego wszedłeś. W ten sposób dostaniesz się do następnej fiolki doświadczenia, a jednocześnie zwalisz pień blokujący przejście. Po wejściu na górę skieruj się w prawo, gdzie natkniesz się na kamienny posążek (zniszcz go, a w środku znajdziesz doświadczenie, generalnie niszcz wszystkie napotkane kamienne posągi, ponieważ zawsze są w nich zielone kule) oraz punkt kontrolny #1. Miń go i przejdź w prawo.
Po chwili natkniesz się na plac ze sporych rozmiarów rośliną. Użyj maga, aby skierować górną kładkę po której leci woda w lewą stronę, a następnie skorzystaj z tego samego czaru, żeby przeciągnąć nieco w lewo duży liść rośliny. Dzięki temu woda dotrze do ziaren, które wykiełkują zamieniając się w dwa grzyby na łodygach. Wskocz na nie, aby dostać się do doświadczenia, znajdziesz je również na kładce z której leci woda. Tuż za nią natkniesz się na kawałek drzewa, którego prawa część jest skierowana w górę. Wejdź na nią, a kiedy drzewo się przeważy przekręć magiem górną kładkę tak, aby woda poleciała w prawo.
Kiedy wyrośnie roślina wskocz na jej szczyt, aby dostać się do doświadczenia, a następnie przeskocz na teren z prawej. Użyj rycerza, żeby przebić się przez drewniane przejście. W środku skorzystaj z platformy, aby przeskoczyć nad kolcami. Po chwili dotrzesz do głazu. Podnieś go przy pomocy czaru i rzuć o drewnianą konstrukcję poniżej, po czym sam zeskocz na dół do punktu kontrolnego #2. Użyj młot rycerza, żeby zniszczyć kamienną ścianę. W kolejnej lokacji czeka cię walka z kilkoma goblinami. Staraj się ich eliminować pozostając w ruchu i uważając na strzały wystrzeliwane przez łuczników. Po walce wyczaruj magiem obiekty, dzięki którym będziesz mógł się dostać na podwyższenia, gdzie znajdziesz doświadczenie.
Przejdź w prawo i przesuń magiem skrzynię na będącą w górze windę. Kiedy podniesie się mały pomost z prawej wskocz na niego. Jeśli spojrzysz teraz w górę ujrzysz kolce na dwóch ścianach. Nad nimi znajduje się zdrowie oraz doświadczenie. Aby się tam dostać czarodziej powinien mieć umiejętność tworzenia dwóch przedmiotów. Ustaw je jeden na drugim, a potem postaw na nich jeszcze skrzynię, którą postawiłeś na drewnianej windzie z lewej oraz jeszcze jedną znajdującą się z prawej strony. Następnie wystarczy wskoczyć na szczyt tej konstrukcji i dostać się do trudno dostępnego miejsca (drugim sposobem jest nadzianie drewnianej skrzyni na wystające ze ściany kolce z lewej, wskoczenie na nią z wyczarowanego sześcianu, następnie nadzianie drugiej drewnianej skrzyni na kolce z prawej, przeskok i przemieszczenie skrzyni z lewej na samą górę kolców). Po powrocie na ścieżkę zrób kilka kroków prawo, gdzie znajduje się punkt kontrolny #3.
Z prawej znajduje się plująca magicznymi kulami roślina. Nie da się jej zabić (możesz natomiast ją manipulować przy użyciu czaru maga), ale wystarczy wyczarować na drodze strzałów sześcian, który zablokuje im drogę. Po chwili dotrzesz do drewnianej kładki. Postaw na jej prawej stronie przedmiot, a kiedy podniesie się w górę jej lewa część przeskocz na lewo i podnieś następną porcję doświadczenia (zniszcz również kamienny posążek). Skorzystaj z haka, aby dostać się na drewnianą kładkę nad tobą, po czym przeskocz na podwyższenie z prawej (użyj w tym celu sześcianu), gdzie znajdziesz sekret #1.
Następnie wróć do kładki i zacznij iść w prawo, niszcząc po drodze skrzynie z doświadczeniem oraz stawiając czoła goblinom. Wróć do kładki i przeskocz na prawo, uważając na bujające się tutaj głazy. Przeskakuj po drewnianych kładkach (uważaj, ponieważ szybko się zapadają), aż trafisz na twardy grunt. Użyj haka złodziejki, żeby dostać się na podwyższenie nad tobą, gdzie znajdziesz doświadczenie.
Po kilku krokach zostaniesz zaatakowany przez gobliny. Pokonaj je, uważając na łuczników. W dalszej części natkniesz się na kolce i strzelającą roślinę. Postaw przy przeciwniku dwa obiekty jeden na drugim, wskocz na nie rycerzem i zniszcz mieczem drewnianą konstrukcję w prawym górnym narożniku, gdzie jest butelka doświadczenia (lub jak poprzednio zniszcz ją przy użyciu sześcianu maga). Za rośliną natkniesz się z kolei na punkt kontrolny #4.
Tuż za nim ujrzysz w górze głaz leżący na drewnianej konstrukcji. Użyj mocy maga, aby podrzucić ogromny kamień tak, aby spadł na dół. Następnie przebij się rycerzem przez kamienną ścianę z prawej, zeskocz na dół. Ujrzysz tutaj dwie strzelające rośliny. Ustaw magiem jedną z nich, aby strzelała w innym kierunku i skorzystaj z tarczy rycerza, aby przedostać się do dźwignij za nimi. Przesuń ją, co spowoduje, że w poprzedniej lokacji na dół zjedzie drewniana platforma. Wróć do tego miejsca (uważając ponownie na wystrzeliwane przez rośliny pociski) i wskocz na skrzynię, a następnie na platformę i na górę. Po przejściu w prawo znajdziesz miniesz punkt kontrolny #5.