[Misja 32] Eckhardt's Lab (cz.1) | Tomb Raider The Angel of Darkness poradnik Tomb Raider: The Angel of Darkness
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Eckhardt's Lab
Przedmioty do zebrania:
Naboje / Medykamenty | Uzbrojenie / Pozostałe |
Duża Apteczka Mała Apteczka | Alchemiczna Probówka #1 Alchemiczna Probówka #2 Alchemiczna Probówka #3 Ostrze Periapt Rękawica |
Przeciwnicy:
Dwa szkielety, które zrzucisz do wrzącej wody. Sam Eckhardt i w końcu Karel. Właściwie wcale nie tacy trudni do pokonania, jak można by się tego było spodziewać. Jednak obaj wymagają odpowiedniego podejścia, by ich załatwić.
Opis przejścia:
Zaczynasz w jaskini, nieopodal laboratorium. Biegnij przed siebie, trzymając się lewej strony. W końcu trafisz na pochylnię [#656] . Jeśli będziesz zjeżdżał z lewej strony, kolce nic Ci nie zrobią i będziesz mógł spokojnie skoczyć na półkę [#657] . Z niej spokojnie (z rozbiegu) doskoczysz poza dwa szpikulce, na teren za lawą.
Biegnij jaskinią przed siebie, a trafisz do laboratorium. Zaraz po wejściu zabierz się za dźwignię z lewej [#658] . Przesunie ona czerwoną kratę, zasłaniającą zbiornik z wrzącą wodą, która w aktualnym stanie od razu Cię zabije. W okolicy pojawią się dwa szkielety. Poczekaj aż zejdą niżej, po czym kopniakami [#659] zepchnij je do zbiornika.
Mając wolną drogę, przejdź po schodach skąd wyszły szkieletory w górę i dalej w prawo. Na stole [#660] pod ścianą znajdziesz Alchemiczną Probówkę # 1. Za drewnianym urządzeniem natomiast, w miejscu, do którego wejdziesz tylko na kuckach [#661] zobaczysz Małą Apteczk ę. Zabierz ją i wracaj w okolicę wejścia do laboratorium.
Po jego prawej stronie zobaczysz drabinę [#662] . Wyjdź po niej na samą górę. Przyjrzyj się wiszącej tutaj klatce. Musisz na nią wskoczyć, odnaleźć zapadnię (z prawej), która automatycznie się otworzy [#663] a następnie wskoczyć do środka, by zebrać Alchemiczną Probówkę # 2. Klatka zacznie opadać do wody.
Musisz wspiąć się po niej w miejscu dokładnie pod zapadnią [#664] . Gdy będziesz już przy samej górze, przejdź w lewo, na część zapadni i po niej wespnij się na sama górę. Nie musisz skakać z powrotem do pomieszczenia, poczekaj aż klatka opadnie w dół. Stąd będziesz mógł podskoczyć do nowej półki [#665] .
Zabierz leżącą tam ostatnią już Alchemiczną Probówkę # 3. Wróć klatkę i wyjdź wyżej trzymając się bocznych ścian dziury [#666] . Jako że nie możesz stąd wydostać się w tradycyjny sposób, w momencie, gdy będziesz przy najwyższej części ściany, skocz. Odbijając się wylądujesz w laboratorium. Podejdź do miejsca przy schodach [#667] i włóż do niego pierwszą probówkę.
Teraz przejdź do przeciwległego, okrągłego pomieszczenia z basenem i włóż kolejną probówkę w miejsce na ścianie [#668] . Ponownie wyjdź po drabinie w głównej sali i dalej w lewo. Idąc tą trasą, dotrzesz do umieszczonego centralnie, ostatniego piedestału [#669] . Włożenie ostatniej probówki na miejsce spowoduje, że woda straci swoją temperaturę.
Zanim wrócisz na dół, przejdź za piedestał, do części bez barierki [#670] . Możesz stąd skoczyć do przodu i chwycić się rękoma drewnianej półki. Podciągnij się i przejdź w lewo, gdzie będzie czekać Duża Apteczka [#671] . W tym miejscu opuść się na rękach - nie stracisz na zdrowiu, więc o nic się nie martw.
Wróć do sali z okrągłym basenem i wskocz do niego. Na dnie [#672] znajdziesz Ostrze Periapt, trzecie ostrze. Zobaczysz, jak w głównej sali otwierają się wrota. Wróć tam i skręć w prawo, przechodząc przez nie [#673] . Zjedź po pochylni na sam dół i otwórz znajdujące się tam wielkie drzwi. Biegnij przed siebie aż do momentu, gdy rozpocznie się pokazówka.
Po niej nawiążesz walkę z Eckhardt'em. Znajdujesz się we wnętrzu specyficznego kręgu, z którego nie wolno Ci wyjść. Nie strzelaj też do oponenta, nie zda się to na nic. Gdy ten zacznie w Ciebie ciskać energetyczną falą, przykucnij [#674] , a nic Ci się nie stanie. Zrobi tak kilka razy, po czym zacznie tworzyć trzy swoje kopie [#675] .
Poczekaj aż skończy, po czym gdy tylko one wbiegną za krąg i znajdą się pośrodku [#676] oraz gdy nastąpi wyładowanie, rażące wszystko w bliskiej okolicy, podbiegnij do delikwenta (zatrzymując się) i uderz. Zobaczysz scenkę, jak Lara wbija mu pierwsze ostrze. Przeciwnik znowu zacznie biegać na zewnątrz, ale tym razem będzie ciskał ognistymi kulami [#677] .