Peru - Return to Paraiso (4) | Etap 2 | Tomb Raider Legenda poradnik Tomb Raider: Legenda
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Wskocz teraz na skrzynię, a z niej na zawieszony wyżej metalowy drążek. Teraz musisz się trochę przesunąć, tak aby móc doskoczyć na znajdującą się obok półkę (#1). Nie powinno ci to sprawić większych problemów. Teraz będziesz musiał wykonać skok w stronę znajdującej się po lewej stronie figury (#2). Zacznij przesuwać się w lewo. Wykonaj kolejny skok, aby bezpiecznie przeskoczyć na wyższy poziom. Zacznij biec prosto.
Docelowo powinieneś dotrzeć do nieco większego pomieszczenia. Zwróć uwagę na pułapkę z "kafelkami". Porozmawiaj ze stojącym przy kracie chłopakiem (#1). Będziesz musiał do niego dotrzeć. W pierwszej kolejności będziesz musiał deaktywować wspomnianą pułapkę. W tym celu będziesz musiał odciągnąć znajdującą się obok ogromną kulę (#2). Generalnie chodzi o to żeby pozbyć się wystających ze ściany kolców. Przeskocz teraz nad kafelkami na drugą stronę.
Wskocz na wyższą półkę. Zwróciłeś już zapewne uwagę na zwisającą linę. Poprzednio nie mogłeś z niej skorzystać (wystające kolce), teraz jest to jednak jak najbardziej możliwe. Wskocz na linę. Musisz się teraz odpowiednio rozhuśtać (#1), tak aby móc doskoczyć do wyższej półki. Dla bezpieczeństwa możesz się wcześniej wspiąć po linie na górę. Biegnij przed siebie. Po dotarciu do krawędzi (#2) możesz śmiało zeskoczyć na dół.
Po chwili załączy się wyjątkowo ciekawa scenka przerywnikowa (#1). Lara i Kent zostaną zaatakowani przez wyjątkowo dziwnego potwora. Główna bohaterka zacznie przed nim uciekać. Po kilku sekundach odzyskasz nad nią kontrolę. Przeskocz nad leżącymi na ziemi głazami (#2). Do znajdującej się dalej liny nie musisz już doskakiwać. Wystarczy spokojnie zeskoczyć na niższy poziom, tak aby zakończyć ten niezbyt wymagający pościg.
Skorzystaj z flary żeby oświetlić sobie nowe pomieszczenie. Twoją uwagę powinna zwrócić kolejna kula (#1). Tym razem musisz ją zrzucić na niższy poziom, a następnie popchnąć na znajdujące się na ziemi kafelki. W ten sposób uaktywnisz tą pułapkę, aczkolwiek w tym przypadku dokładnie o to chodzi. Wracaj na górę. Wskocz na jeden z wystających drążków. Teraz przeskocz na linę (#2). Pozostało ci już tylko doskoczenie do sąsiedniej półki. Ruszaj dalej.