England - King Arthur's Tomb (4) | Etap 6 | Tomb Raider Legenda poradnik Tomb Raider: Legenda
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka, tak więc nie powinieneś się zgubić. Po dotarciu do sali z dziwną substancją przeskocz na przeciwległe (lewe) schody (#1). Możesz ruszać dalej. Po dotarciu do korytarza z płomieniami zacznij od przyciągnięcia do siebie widocznej w oddali skrzyni (#2). Musi się ona znaleźć na pierwszej podpalonej platformie. Wskocz na skrzynię. Zaczekaj na właściwy moment, przeskocz na środkową płytę, a z niej na ostatnią.
Analogicznie musisz postąpić w przypadku kolejnego korytarza z płomieni. Zanim jednak cokolwiek zrobisz, musisz oczywiście ponownie przyciągnąć do siebie skrzynię (#1), a następnie w odpowiednim miejscu ją ustawić (#2). W ten sposób powinno ci się udać przebrnąć przez rozstawione pułapki. Po zakończonej akcji ponownie przyciągnij do siebie skrzynię.
Ustaw teraz skrzynię pod znajdującą się w tym miejscu kamienną bramą. Wskocz na nią, a z niej na właściwy obiekt (#1). W ten sposób będziesz mógł przejść dalej. Znajdziesz się w większym korytarzu z ostrzami. Zanim cokolwiek więcej zrobisz będziesz musiał zdobyć nową skrzynię. Znajdziesz ją w jednym z okolicznych pomieszczeń (#2). Problem polega na tym, iż jest ona chroniona przez ostrza. Harpun musisz więc wystrzelić wtedy, gdy nieznacznie one zwolnią. Przyciągnij skrzynię do siebie, gdyż do pomieszczenia, w którym była nie musisz wchodzić.
Powinieneś już doskonale wiedzieć co należy robić. Dla pewności dodam jednak, iż skrzynię należy popychać w stronę wirujących ostrz, tak aby je zablokować (#1). Następnie musisz przechodzić na drugą stronę, przyciągać skrzynię do siebie i powtarzać całą kombinację. Docelowo powinieneś dotrzeć do kolejnego korytarza z płomieniami (#2). Połóż na pierwszej płycie skrzynię, a następnie wykonaj doskonale poznane skoki.
Docelowo powinieneś dotrzeć do korytarza z charakterystyczną ruchomą płytą (#1). Zwróć uwagę na to, iż otwiera ona okoliczną bramę. Będziesz więc musiał znaleźć jakiś obiekt, a następnie umieścić go na płycie. Wskakuj do lewego zbiornika. Musisz dopłynąć do przeciwległego brzegu. Możesz już wyjść z wody (#2).