Etap 9 - Better Late... cz.5 | TimeShift poradnik TimeShift
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Po kilku chwilach dotrzesz do ukazanych na screenie tabliczek, informujących o znajdującym się tu polu minowym. Problem ten można w dość łatwy sposób rozwiązać. Załącz turbo i gdy tylko zbliżysz się do pierwszej tabliczki uaktywnij całkowite zatrzymanie czasu. Bez większych problemów powinieneś dotrzeć na drugi koniec pola minowego.
Dojedziesz w końcu do miejsca, w którym zauważysz betonowe zapory oraz kolejne obozowisko sił wroga. Zostaw quada i przesuń się w prawo. W pierwszej kolejności będziesz musiał zabić ukazanego na screenie snajpera. Załącz zatrzymanie czasu, gdyż w przeciwnym wypadku wykona unik. Użyj oczywiście kuszy lub snajperki. Przygotuj się do kolejnych walk.
Następny w kolejce powinien być operator stanowiska maszynowego, gdyż i on może ci poważnie zagrozić. Ponadto dwóch gostków zmierza w Twoją stronę (screen). Oni również muszą zginąć. Teraz zacznij stopniowo pozbywać się kolejnych wrogów. Wszyscy przeciwnicy będą znajdowali się za siatką, tak więc nie będą w stanie się zbliżyć. Używaj kuszy, tym bardziej, że z poprzednich walk powinieneś zebrać maksymalną ilość pocisków.
W dalszej fazie walki możesz podejść do przodu, chowając się za jedną ze wspomnianych wcześniej betonowych zasłon. Walki te nie będą jednak trudne, jeśli tylko nie pozostaniesz zbyt długo w odsłoniętej pozycji. W taki oto sposób musisz pozbyć się wszystkich wrogów. Skieruj się teraz w prawo.
Musisz zbliżyć się do znajdujących się tu kontenerów. Wskocz na przedstawioną na screenie platformę. W poznany już wcześniej sposób zacznij biec prosto i uaktywnij zatrzymanie czasu, tak aby zapobiec opuszczeniu platformy. Przeskocz na pierwszy kontener, a z niego na kolejne. Na koniec przeskocz przez płot. Otrzymasz tu nowe wytyczne.
Nowy cel misji: Activate gate controls on tower to exit enemy camp (Skorzystaj z przełącznika na wieży, tak aby móc wyjść z obozu wroga)
Przełącznik znajduje się na samym szczycie ukazanej na screenie wieży obserwacyjnej. Zanim się tam udasz, możesz zbadać oba namioty, podnosząc amunicję. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skorzystaj z drabinki. Zbliż się teraz do dźwigni. Nie używaj jej jeszcze. Zamiast tego przygotuj kuszę i zapisz stan gry.