Etap 21 - The Wind Tunnel cz.1 | TimeShift poradnik TimeShift
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Etap 21 - The Wind Tunnel
Szczegółowy opis przejścia misji:
Zaczynasz w niewielkim pomieszczeniu, stojąc obok sojuszników. Na początek nie musisz nic robić. Obejrzysz natomiast ciekawą scenkę przerywnikową, dzięki której będziesz mógł zapoznać się z głównym utrudnieniem tego etapu gry. Po kilku chwilach akcja ponownie przeniesie się do niewielkiego pomieszczenia. Zapoznaj się z pierwszymi celami misji.
Nowy cel misji: Acquire Drop Jet and rendezvous with Occupant forces (Ukradnij myśliwiec i dołącz do sojuszniczych oddziałów)
Nowy cel misji: Eliminate enemy threats and prepare Drop Jet for transport (Pozbądź się żołnierzy wroga i przygotuj myśliwiec do lotu)
Nowy cel misji: Deactivate wind turbine (Wyłącz turbinę powietrzną)
Zbliż się do drzwi. Nie wychodź na zewnątrz, gdyż od razu zostałbyś porwany przez wir powietrzny. Upewnij się, że stan gry zapisałeś wcześniej, tak aby zapobiec ewentualnym problemom. Wejdź w wir i w tym samym momencie uaktywnij cofanie się w czasie.
Przemieszczając się w drugą stronę miej wciśnięty lewy kursor, tak aby po wyczerpaniu paska mocy nie znaleźć się w zagrożonej strefie, tylko ukazanym na screenie osłoniętym zaułku. Podejdź ostrożnie do przodu (na sam koniec). Zaczekaj aż pasek mocy całkowicie się zregeneruje.
Teraz musisz zacząć przemieszczać się w ukazane na screenie miejsce. Należy oczywiście mieć załączone cofanie się w czasie. Potrwa to kilka sekund. W międzyczasie nie wykonuj żadnych gwałtownych ruchów.
Wir powietrza powinien po wyczerpaniu paska zacząć pchać Cię do tyłu, ale jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, uderzysz w ukazaną na screenie ścianę. Jest to kolejny zaułek i także tu będziesz całkowicie bezpieczny.
Ostatni krok jest już dość prosty. Wychyl się troszeczkę i załącz od razu cofanie się w czasie. W rezultacie zaczniesz przemieszczać się w stronę przedstawionych na screenie drzwi. Po znalezieniu się w środku wyłącz tę opcję i zabij znajdujących się tu dwóch wartowników. Radziłbym także zapisać stan gry.