Etap 17 - Sabotage cz.2 | TimeShift poradnik TimeShift
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Po wyjściu ze stróżówki skręć w lewo i podejdź do krawędzi. Powinieneś zauważyć, iż w Twoją stronę zmierzają dwie platformy. Zaczekaj aż obie ustawią się przed głównym bohaterem. Załącz teraz zatrzymanie czasu i wskakuj na nie. Pozwoli ci to przedostać się na przeciwległy balkonik. Idź prosto i skręć w prawo. Ruszaj przed siebie. Zaczekaj aż gra wyświetli nowe cele.
Nowy cel misji: Find an alternate entrance into the reactor core room (Odszukaj alternatywne wejście do pomieszczenia reaktora)
Idź prosto. Skręć w prawo, a następnie skorzystaj z przedstawionej na screenie drabiny. Podejdź teraz do znajdującej się po lewej stronie linii montażowej. Czeka Cię tu kolejna zagadka. Uwaga! Stan gry zapisz sobie nieco wcześniej, tak aby zapobiec ewentualnym problemom. Zatrzymaj się tu i pozwól maszynie wykonać pełen cykl. Urządzenie będzie spuszczało z góry skrzynie, które następnie powędrują po taśmie w lewo. Przygotuj się!
Zaczekaj aż maszyna zjawi się tu z kolejną skrzynią. Do akcji przystąp dopiero wtedy, gdy skrzynia znajdzie się na taśmie. Wejdź do środka (screen) i od razu uaktywnij tryb cofania się w czasie. Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, tj. odpowiednio długo odczekałeś, widoczny u góry ekranu pasek powinien być bardzo powoli wyczerpywany. W przeciwnym wypadku będzie to oznaczało, iż pośpieszyłeś się.
Chwilowo nic nie rób. Pozwól maszynie wziąć skrzynię do góry, następnie w lewo i na dół. W tym momencie pasek cofania się w czasie powinien się zacząć wyczerpywać. Gdy tylko pojawi się taka możliwość (screen), wyskocz ze skrzyni, tak aby zapobiec ponownemu jej zamknięciu. Powinieneś znaleźć się w nowym pomieszczeniu.
W oddali zauważysz pojedynczego wartownika, którego należy oczywiście zlikwidować. Skorzystaj ze znajdujących się po prawej stronie schodów. Idź przed siebie, ignorując mijane po drodze zbiorniki. Wejdź do kolejnego pomieszczenia (screen). Musisz tu odczekać kilka sekund aż gra odblokuje dalsze przejście. Proponowałbym zapisać w tym miejscu stan gry.
Zbliżasz się do nowego dużego pomieszczenia. W pierwszej kolejności zostaniesz zaatakowany przez gostka z tarczą (screen). Masz tu dwa wyjścia - możesz prowadzić dłuższy ostrzał z Hell-Fire'a lub próbować załatwić przeciwnika z większej odległości, pomagając sobie kuszą. Tak czy siak, musi on zginąć. Po udanej akcji wróć się do miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację tej okolicy (dwie pary drzwi).